hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > دوست دارم در تیم ملی فیکس باشم

دوست دارم در تیم ملی فیکس باشم

سامان قدوس، مهاجم فصل درخشانی را در تیم استرسوند سوئد پشت سر گذاشت تا مشتریان زیادی پیدا کند. این بازیکن در حالی که صحبت از حضورش در تیم لالیگایی اوئسکا بود، به تیم آمیان فرانسه پیوست تا اولین ایرانی لوشامپیونه لقب بگیرد.

او برای بازی دوستانه با ازبکستان به اردوی تیم ملی ملحق شد و در فرصتی کوتاه درباه موضوعات مختلف با همشهری گفتگو کرد:
از پیوستن به تیم آمیان فرانسه بگو، البته بعد از چند هفته خبرسازی در نقل‌و انتقالات.
خیلی خوشحالم به این تیم پیوستم. آمیان تیم خیلی قدرتمندی در لیگ فرانسه است؛ همانطورکه لیگ فرانسه در اروپا یک لیگ قدرتمند محسوب می‌شود. بسیار خوشحالم در اولین بازی هم برای این تیم گلزنی کردم .
اولش صحبت از حضور تو در لالیگا بود؛ حتی مدیرعامل استرسوند خیلی این قضیه را پیگیری می‌کرد.
بله باشگاه استرسوند پول بیشتری برای انتقالم می‌خواست و همین موضوع کار را  برایم خیلی سخت‌تر می‌کرد. ولی بعدها وضعیت عوض شد و به تیم آمیان پیوستم. خیلی هم خوشحال شدم پول خوبی از انتقالم به تیم استرسوند رسید. الان هم بی‌نهایت از حضور در آمیان راضی هستم.
  البته قبل از پیوستن به آمیان خبری در مورد پیوستنت به تیم اوئسکا اسپانیا مطرح شد و حتی عکسی هم از تو منتشر شد که گویا داشتی قرارداد را با مدیران تیم اوئسکا امضا می‌کردی.
فقط یک عکس بود. عکسی که بسیاری فکر کردند من در تست پزشکی  اوئسکا هستم. این‌طور هم نوشته شد که من با تیم اوئسکا قرارداد امضا کردم اما من قراردادی نداشتم.
  بعد هم شایعه شد ممکن است با تیم رن در فرانسه قرارداد ببندی.
باشگاه رن من را می‌خواست. حتی باشگاه خودم هم می‌گفت اگر می‌خواهی به تیم رن بپیوندی مشکلی نیست اما خودم قبول نکردم. آمیان تیمی بود که به طور جدی دنبال جذب من بود. الان هم فقط خوشحالم به تیم آمیان پیوستم.
  تیم اوئسکا هفته سوم لالیگا با بارسلونا بازی کرد، اگر به این تیم می‌رفتی این شانس را داشتی در این مسابقه حضور داشته باشی.
من دیگر به آن تیم‌ها توجه نمی‌کنم و فقط به تیم خودم فکر می‌کنم.
  در آمیان هم شروع فوق العاده‌ای داشتی. در همان بازی اول یک گل زدی و تیم‌تان هم پیروز شد.
بله ولی همه می‌دانند که ترانسفر امسال من به تیم آمیان بسیار برایم پر استرس بود. خسته‌کننده و حاشیه‌دار هم شده بود. هنوز هم یک مقدار استرس در من هست. همچنان یک‌سری کارها مانده که باید انجام بدهم.به خاطر همین داستان‌ها، کمی با تاخیر به اردوی تیم ملی آمدم.
  در جام جهانی هر وقت به زمین مسابقه آمدی عملکرد خیلی خوبی داشتی. درباره اتفاقات جام جهانی برایمان بگو.
من خیلی خوشحال بودم که در مسابقات جام جهانی بازی می‌کردم. افتخار بزرگی است که لباس تیم ملی ایران را می‌پوشم. هر زمان برای تیم ملی بازی می‌کنم سعی می‌کنم هرچه در توان دارم به نمایش بگذارم.
   سوئد  در جام جهانی  تا هشت تیم نهایی بالا آمد. تو این شانس را داشتی که پیراهن این تیم را به تن کنی. الان حسرت نمی‌خوری که چرا برای تیم ملی سوئد بازی نمی‌کنی؟
برای سوئد خوشحالم که به جمع هشت تیم جام جهانی رفتند اما من بازی آنها را نگاه نکردم.
  خیلی ها می‌گفتند باید بیشتر در جام جهانی بازی می‌کردی، اما شاید سبک بازی تیم ملی اجازه نداد. با توجه به اینکه در جام ملت‌ها شیوه بازی تیم ملی تغییر می‌کند ، احتمالا این شانس را داری بیشتر بازی کنی.
این را باید از کی‌روش بپرسید. من فقط هر چقدر برای تیم ملی بازی کنم خوشحال خواهم شد. البته دوست دارم فیکس باشم ولی سخت است، چرا که تیم خیلی خوبی داریم و مهاجمان خوبی در آن هستند. با این حال هر چند دقیقه بازی کنم خوشحالم. هر موقع بازی می‌کنم می‌خواهم خودم را نشان دهم برای اینکه ثابت کنم خوشحالم اینجا هستم.
  سردار آزمون و قوچان‌نژاد از تیم ملی خداحافظی کردند. نظر تو در این باره چیست؟
خیلی ناراحتم که آنها از تیم ملی رفتند. هر دو خیلی برای تیم ملی زحمت کشیدند. همانطورکه کی‌روش پیگیر است تا اگر می‌شود هر دوی آنها به تیم ملی برگردند.
 بعد از جام جهانی تمامی لژیونرهای ما استراحت چند هفته‌ای داشتند اما تو بلافاصله به تیم باشگاهی‌ات رفتی و در  مسابقات مختلف شرکت کردی. الان تقریبا یک فصل و نیم است که استراحت نداشته‌ای.
بله در یک فصل ونیم گذشته هیچ استراحتی نداشته‌ام. الان هم آقای کی‌روش فهمیدند من هیچ استراحتی نداشته‌ام، اجازه داد چند روز دیرتر در تمرینات تیم ملی شرکت کنم. خیلی خوشحالم آقای کی‌روش خودش هم  فهمید استرس دارم، و دو، سه روزی که فرصت داشتم به سوئد برگشتم تا کارهای بانکی‌ام را انجام بدهم، پاسپورتم را درست و وسایل خانه را جمع کنم تا از سوئد ببرم. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد