hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > نورافکن: هواداران سپاهان صبور باشند

نورافکن: هواداران سپاهان صبور باشند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: از هواداران سپاهان می‌خواهم هم در روزهای برد و هم در هنگام باخت و مساوی در کنار تیم باشند و از سپاهان حمایت کنند و صبر داشته باشند.

امید نورافکن در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا انتظارات کادر فنی تیم و هواداران سپاهان را برآورده کنم و امیدوارم بتوانم بهترین عملکرد را در سپاهان داشته باشم.

وی افزود: حدود 8 سال در استقلال بازی کردم و همواره تلاش کردم در زمین و بیرون زمین بهترین عملکرد را برای این تیم داشته باشم و این تلاش را در سپاهان هم ادامه دادم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره سرمربیگری نویدکیا ادامه داد: محرم نویدکیا از نظر شخصیتی از نخبگی ذاتی برخوردار است و از کار کردن با ایشان لذت می‌برم و امیدوارم سپاهان با این سرمربی بهترین نتایج را بگیرد چون توقع هواداران سپاهان همین است. از هواداران سپاهان می‌خواهم هم در روزهای برد و هم در هنگام باخت و مساوی در کنار تیم باشند و از سپاهان حمایت کنند و صبر داشته باشند.

وی گفت: بسیار خوش‌بین هستم که با اضافه شدن محرم نویدکیا روزهای بسیار خوبی در انتظار تیم سپاهان و هواداران خوب آن است.

نورافکن بیان کرد: سپاهان همواره از نظر امکانات جزء تیم‌های خوب ایران است که بازیکنان خوبی را هم به خدمت می‌گیرد. تمام بازیکنان در تمرینات پرانرژی و شاداب ظاهر می‌شوند و من هم با رضا میرزایی و مهدی کیانی نزدیک‌تر و صمیمی‌تر هستم. رضا میرزایی لهجه اصفهانی زیبایی هم دارد و من هم این لهجه را خیلی دوست دارم.

وی خاطرنشان کرد: بسیار امیدوار هستم که با کادر فنی جدید بتوانیم در یکی دو سال پیش رو حداقل یک جام کسب کنیم و کسب این جام با محرم نویدکیا می‌تواند لذت زیادی داشته باشد.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره آینده خود در سپاهان گفت: قراردادی 3 ساله با سپاهان دارم. در این تیم خیلی پیشرفت کردم و از شرایط خود بسیار راضی هستم. اگر شرایط به همین شکل باشد، فکر نمی‌کنم نیازی باشد به تیم دیگری بروم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد