hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > تاکید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تسریع در رفع مشکلات و آغاز احداث پردیس سینمایی در سمنان

تاکید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تسریع در رفع مشکلات و آغاز احداث پردیس سینمایی در سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در بازدید از سینما یادمان سمنان مسایل و مشکلات دست اندرکاران این سینما را بررسی و بر ضرورت تلاش برای تسریع در ساخت پردیس سینمایی در سمنان تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح در این بازدید که به مناسبت روز ملی سینما برگزار شد از نزدیک با ظرفیت و فعالیت های این سینما آشنا شد و شروع فعالیت سینماها را با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان سمنان ضروری دانست.
وی در این بازدید که از سوی ابوالفضل دلآرام معاون امور هنری و سینمایی و نیز امیر رسولیان مسوول امور سینمایی، سمعی و بصری این اداره کل همراهی می شد با دو تن از مسوولان سینما یادمان گفت و گو کرد و از آنان به عنوان سرمایه گذاران ساخت پردیس سینمایی در سمنان خواست تا با توجه به وجود درخواست های مکرر مردمی برای رفع مشکلات این پروژه و تسریع در شروع عملیات آن اقدام نمایند.
محمدرضا ذوالفقاریان و فرشید رستمی دست اندرکاران سینما یادمان سمنان نیز در این بازدید ظرفیت سالن این سینما را 325 نفر بیان کردند و از تعطیلی سینما به خاطر بیماری کرونا و ضرر و زیان ناشی از آن ابراز کلایه کردند و خواستار کمک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای جبران این خسارات شدند.
آنها با اشاره به مشکلاتی که در زمین اختصاص یافته برای اجرای پروژه پردیس سینمایی در سمنان وجود دارد اظهار داشتند: تلاش ها و مکاتبات فراوانی تاکنون برای رفع این مشکل صورت گرفته اما این مشکل همچنان باقی و مانع از اجرای این پروژه شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این بازدید خواستار برگزاری نشستی با حضور مسوولان ذیربط برای رفع این مشکل شد و گفت: در این خصوص مکاتباتی انجام و زمینه برگزاری این نشست با دستگاههای مرتبط فراهم شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد