hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > جام ملت‌های سختی در پیش داریم

جام ملت‌های سختی در پیش داریم

سعید عزت‌اللهی از جمله جوان‌هایی است که می‌خواهد عضوی از تیم طلایی ایران باشد. این نسل از فوتبال ایران در شرایطی قرار دارند که می‌توانند یک جام برای ایران به دست بیاورند. آنها شانس زیادی برای قهرمانی در آسیا دارند. سعید عزت‌اللهی دوست دارد تا آنها تابوشکن باشند و بعد از 42 سال دوباره قهرمان آسیا شوند. سعید در این باره حرف‌های تازه‌ای به جام‌جم می‌زند.​​​​
تنها هدفمان قهرمانی است

رقابت در جام ملتهای آسیا در سطح بالایی خواهد بود. به نظر من این دوره از رقابتها سخت ترین دوره است؛ چراکه تیمها پیشرفت زیادی کردهاند. تیمهای آسیایی حاضر در جامجهانی همه خوب بازی کرده. کرهجنوبی، ایران، عربستان و استرالیا قدرت خود را در روسیه نشان دادند. تیمهایی چون قطر، چین، امارات میزبان، ازبکستان و... هم با همه توان برای رقابتها آماده میشوند. به نظرم این نشان میدهد چقدر کار سخت خواهد بود. تیمی قهرمان میشود که خیلی سختی بکشد. ما برای هر اتفاقی از حالا خودمان را آماده کردهایم و این را میدانیم که باید با همه وجود به میدان برویم. تنها هدفمان این است بتوانیم با قهرمانی در آسیا دل مردم کشورمان را شاد کنیم.

ازبکستان با نفرات اصلی میآید

بازی با ازبکستان محک خوبی برای ما خواهد بود. البته اولین فیفادی را از دست دادیم. اردوی آمادهسازی تیم ملی از سر گرفته شده و زیر نظر کیروش کارهای تاکتیکی و تکنیکی را مرور میکنیم. فکر میکنم ازبکستان میتواند در اولین گام حریف خوبی برای ما باشد مخصوصا برای بازیکنانی که تازه به تیم ملی اضافه شدهاند. البته شنیدم که مطبوعات نوشتهاند ازبکستان با تیم دوم خودش میآید ولی فکر نمیکنم درست باشد. به هر حال آنها هم برای جام ملتها آماده میشوند. مثل این است که ما با تیم دوم خود به مصاف ازبکستان برویم، چرا؟ بازیکنان اصلی ازبکستان دعوت شدهاند و قطعا با تمام نفرات به مصاف ما میآیند.

میخواهیم تابو شکن باشیم

قطعا دوست داریم تابو را بشکنیم و عضو نسل طلایی فوتبال ایران باشیم که بتواند قهرمان آسیا شود. به نظر من دوباره قبل هم ما شانس اول بودیم ولی آن اتفاقات افتاد. این دوره هم میخواهیم برای قهرمانی بجنگیم و انشاءا... بتوانیم طلسم شکن باشیم. تیم امکانات زیادی ندارد ولی توقعات بالاست. امیدواریم در زمان باقی مانده از ما حمایت شود تا انشاءا... شرمنده مردم نشویم. میدانیم چقدر دوست دارند قهرمان آسیا شویم. میدانیم چقدر برایشان مهم است که بتوانیم به این قهرمانی برسیم. بهخاطر همین با همه وجود به کارمان ادامه میدهیم.

رویایم محقق شد

حضور در فوتبال انگلیس یکی از رویاهای من بود. خیلی خوشحالم که رویایم محقق شد. البته من هدفهای بزرگتری دارم. تازه وارد فوتبال انگلیس شدهام و باید تلاش کنم تا به لیگ بالاتر و باشگاههای بزرگتر بروم. میدانم که باید دوباره در زندگیام تغییر ایجاد کنم. خیلی مهم است که زندگیام را حرفهایتر کنم.

عجیب بود

برای من عجیب بود که چرا رسانههای ایران و روسیه نوشتند من شش ماه قرضی به تیم ردینگ رفتهام. اصلا اینطور نیست. قرارداد من یکساله است و بعد از آن میتوانیم این قرارداد را قطعی کنیم.

شک ندارم بهتر میشویم

متاسفانه تیم ردینگ در هفتههای اول چمپیونزشیپ نتایج خوبی بهدست نیاورده است. این هم دلیل دارد. تیم تازه سر و شکل گرفته. مربی ما یعنی آقای کلمنت واقعا با تجربه است. ایشان کمک آنجلوتی در رئال مادرید و بایرن و چلسی و... بوده است. زمان نیاز داریم تا بتوانیم انشاءا... جا بیفتیم. خوشحالم که به ردینگ ملحق شدم و شک ندارم وضعیت تیم خیلی بهتر خواهد شد. این را هم نباید فراموش کرد که در چمپیونز شیپ کلی تیم خوب هستند و کلی بازیکن جوان حضور دارند که میخواهند پیشرفت کند و به لیگهای بهتر بروند. هر ساله بازیکنان زیادی از این لیگ به لیگهای بزرگتر میروند. من هم دوست دارم یکی از این بازیکنان باشم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد