hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش ۱۵ درصدی حجم ترافیک با بازگشایی مدارس اصفهان

افزایش ۱۵ درصدی حجم ترافیک با بازگشایی مدارس اصفهان

-رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: با توجه به بازگشایی مدارس در کلانشهر اصفهان گمانه زنی ها حاکی از افزایش ۱۵ درصدی ترافیک در شهر است.

سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به بازگشایی مدارس در کلانشهر اصفهان اظهار داشت: پلیس راهور با تمام توان انسانی و تجهیزاتی خود، آماده اجرای طرح مدارس است و نگرانی پلیس به ساماندهی سرویس‌های مدارس برمی گردد.

وی افزود: لازم است سرویس‌های مدارس با هماهنگی شورای مدرسه و اخذ مجوز از سازمان تاکسیرانی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پایبند باشند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه رانندگان سرویس‌های مدارس ملزم به انجام معاینه فنی هستند، تصریح کرد: سرویس‌های مدارس با ظرفیت سه دانش آموز در ساعت مقرر ملزم به جابه جایی دانش آموزان خواهند بود.

فعالسازی طرح پلیس مدرسه در تمام مدارس استان اصفهان

سرهنگ محمدی با تاکید بر ساماندهی سرویس‌های مدارس توسط مدیران مدرسه گفت: با فعالسازی پلیس مدرسه می‌توان ضریب ایمنی در رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بین دانش آموزان را افزایش داد.

وی اضافه کرد: تمام مدارس استان اصفهان نسبت به فعال کردن پلیس مدرسه اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان اشاره‌ای هم به استفاده از ظرفیت حیاط مدارس توسط سرویس‌های مدارس داشت و گفت: برای جلوگیری از ایجاد ترافیک لازم است از حیاط مدرسه برای پارک سرویس‌های مدارس استفاده شود تا از هرگونه تجمعی اجتناب شود و دانش آموزان در محیط مدرسه از سرویس بهره مند شوند.

وی با تاکید بر رعایت نکات لازم در استفاده از سرویس‌های مدارس توسط دانش آموزان تصریح کرد: انتظار می‌رود، دانش آموزان در جاهای تعیین شده در خودرو بنشینند، از کمربند ایمنی استفاده کنند و سر خود را از شیشه خودرو بیرون نیاورند.

سرهنگ محمدی اشاره‌ای هم بر حضور و نظارت پررنگ پلیس در ایام بازگشایی مدارس داشت و گفت: حتی نیروهای ستادی پلیس هم به کارگرفته شدند تا بر افزایش حجم ترافیک روزهای نخست بازگشایی مدارس فائق آییم.

وی افزود: انتظار می‌رود که والدین زودتر از زمان حضور در مدرسه برای جابه جایی دانش آموز اقدام کنند. چنانچه از وسیله موتورسیکلت برای تردد استفاده می‌شود تمام راکبان از کلاه کاسکت استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان اعلام کرد: با توجه به بازگشایی مدارس در کلانشهر اصفهان گمانه زنی‌ها حاکی از افزایش ۱۵ درصدی ترافیک در شهر است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد