hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > کسب رتبه‌های برتر استان اصفهان توسط گروه اقتصادی رویداد پارسی

کسب رتبه‌های برتر استان اصفهان توسط گروه اقتصادی رویداد پارسی

«احمدرضا منزه»، دبیر گروه اقتصادی شرکت رسانه‌ای رویداد پارسی و «محمد منزه»، خبرنگار گروه اقتصادی شرکت رسانه‌ای رویداد پارسی موفق شدند در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای توسعه گفتمان مهارت‌آموزی رتبه‌های برتر را به دست آورند.

«احمدرضا منزه»، دبیر گروه اقتصادی شرکت رسانه‌ای رویداد پارسی و «محمد منزه»، خبرنگار گروه اقتصادی شرکت رسانه‌ای رویداد پارسی موفق شدند در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای توسعه گفتمان مهارت‌آموزی رتبه‌های برتر را به دست آورند.

آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای توسعه گفتمان مهارت‌آموزی با همت دانشگاه جامع علمی کاربردی و با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور؛ رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان؛ مدیران ارشد، معاونان و کارشناسان این دانشگاه؛ دانشجویان و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش رویداد امروز، در این آیین و پس از بررسی و داوری آثار رسانه‌ای ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره، «احمدرضا منزه»، دبیر گروه اقتصادی شرکت رسانه‌ای رویداد پارسی موفق شد با کسب مقام برتر در دو بخش از این جشنواره در جایگاه نخست استان اصفهان قرار بگیرد.

آثار وی در قالب گزارش و در بخش‌های «نقش آموزش‌های مهارتی در اشتغال‌زایی» و «نقش آموزش‌های مهارتی در رونق تولید» به‌عنوان آثار برتر معرفی شدند و از او تجلیل به عمل آمد.

همچنین، در آیین اختتامیه این جشنواره، «محمد منزه»، خبرنگار گروه اقتصادی شرکت رسانه‌ای رویداد پارسی نیز موفق شد در بخش ویژه این جشنواره و در قالب گزارش به‌ جایگاه برتر دست یابد.

این دوره از جشنواره با هدف شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های نهفته استان‌ اصفهان در عرصه رسانه، تلاش برای ارتقای کیفی محتوای تولیدی رسانه‌ها، کمک به توسعه فضای رسانه‌ای با هدف توسعه پایدار، ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت در رسانه‌ها، آشنایی با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های رسانه‌های مکتوب و مجازی و بهره‌گیری از این قابلیت‌ها، معرفی ظرفیت‌های رسانه‌ای و مطبوعاتی استان اصفهان در حوزه مهارت افزایی و کارآفرینی و تجلیل از رسانه‌های برتر در حوزه مهارت افزایی و کارآفرینی‌ برگزار ‌شد.

گروه اقتصادی شرکت رسانه‌ای رویداد پارسی در طی سالیان اخیر در جشنواره‌های متعدد ملی و بین‌المللی با کسب جایگاه‌های برتر خوش درخشیده است.

شایان ذکر است مردادماه امسال احمدرضا منزه، دبیر گروه اقتصادی شرکت رسانه‌ای رویداد پارسی، برای ششمین بار با کسب جایگاه نخست کشور به‌عنوان خبرنگار برتر ایران معرفی شد. وی در طی چند سال گذشته با کسب چندین مقام برتر در جشنواره‌های مختلف رسانه‌ای در سطح ملی و بین‌المللی به‌عنوان روزنامه‌نگار و تحلیلگر برتر ایران مورد تجلیل قرار گرفته و با کسب رکورد در این زمینه درخشیده است. وی یکی از پرافتخارترین خبرنگاران و روزنامه‌نگاران کشور محسوب می‌شود.

کسب چندین عنوان جایگاه خبرنگار برتر در استان اصفهان طی سال‌های اخیر از دیگر موفقیت‌های احمدرضا منزه، دبیر گروه اقتصادی شرکت رسانه‌ای رویداد پارسی به شمار می‌آید.

گروه رسانه‌ای رویداد پارسی شامل رسانه‌های متعددی همچون «روزنامه رویداد امروز»، «روزنامه اصفهان امروز»، «پایگاه خبری اصفهان امروز آنلاین» و «پایگاه خبری رویداد ایران» است.

 احمدرضا منزه و محمد منزه

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد