hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > آغاز عملیات تراش ، لکه گیری و روکش آسفالت محورهای حوزه استحفاظی شهرستان دامغان

آغاز عملیات تراش ، لکه گیری و روکش آسفالت محورهای حوزه استحفاظی شهرستان دامغان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان  از آغاز عملیات تراش آسفالت و  لکه گیری با آسفالت گرم در محورهای شریانی شهرستان دامغان  خبر داد. 


 به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان، احسان منصورکیایی افزود: با توجه به اهمیت موقعیت استراتژیک شهرستان دامغان ، حجم بالای تردد ترانزیت کالا و مسافر در محورهای مواصلاتی آن شهرستان علی الخصوص محور دامغان – معلمان ، با هدف تسهیل در تردد و ارتقای ایمنی راه‌های این شهرستان ،  عملیات تراش آسفالت و  لکه گیری با آسفالت گرم در محورهای سمنان – دامغان و دامغان - معلمان با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال آغاز شده است .
وی با اشاره به اهمیت کیفیت روسازی راهها در ارتقای ایمنی گفت: بهسازی ، ترمیم ونگهداری رویه  راهها  جهت تأمین رفاه کاربران جاده ای بسیار مهم و ضروری است، از این رو اجرای پروژه های ارتقای کیفیت راهداری در سطح راههای استان اولویت بندی شده است .
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ، اصلاح و بازسازی شانه های راه ، اجرا و احیای  دریواسیون هدایت سیلاب پل ، تنقیه و لایروبی پل ها و ابنیه فنی و اصلاح شیب شیروانی ، ترمیم و شستشوی تابلو علائم و.... را از دیگر اقدامات راهداران پرتلاش استان  درجهت افزایش ایمنی محورها عنوان کرد.
منصورکیایی ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبار لازم ، همراهی و همکاری مضاعف نیروهای راهداری و دستگاههای متولی برای اجرای پروژه های سطح استان، شاهد تسریع فرآیند اجرای پروژه ها وافزایش رضایتمندی و آرامش مردم خواهیم بود. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد