hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > اعلام برنامه های فرهنگی و هنری گرامیداشت هفته دفاع مقدس شاهرود

اعلام برنامه های فرهنگی و هنری گرامیداشت هفته دفاع مقدس شاهرود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود از اعلام برنامه های پیشنهادی هفته دفاع مقدس این اداره خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، رضا مهدیان، گفت: با توجه به شیوع ویرورس کرونا، درصدد اجرای برنامه‌های دفاع مقدس در شأن شهدای والامقام هستیم و امسال گرامیداشت برنامه‌های دفاع مقدس به صورت متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

وی افزود: در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برنامه های فرهنگی هنری متنوعی از جمله  برپایی نمایشگاه عکس و کتاب با موضوع دفاع مقدس، عصر خاطره (داستان نویسی)، تجلیل از ایثارگران اداره و  تجلیل از نویسندگان دفاع مقدس در شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود اظهار داشت: اکران فیلم های دفاع مقدس، برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع دفاع مقدس، برگزاری برنامه های فرهنگی و قرآنی در کانون های فرهنگی وهنری مساجد، اهدای کتاب، اجرای نمایش و ... از دیگر برنامه های پیشنهادی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در این ایام است.

مهدیان، هدف از اجرای این برنامه ها را توسعه و ترویج فرهنگ شهادت، معرفی توانمندی ها و ظرفیت های فرهنگی و هنری شهرستان در حوزه ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و آگاهی رسانی به نوجوانان و جوانان در این حوزه بیان کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: وظیفه مسئولان دستگاه های اجرایی و آحاد مختلف جامعه است که با اجرای برنامه های محتوامحور و گرامیداشت این ایام یاد و خاطره ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزش های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند را زنده نگه دارند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد