hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > پایان اجرای موفقیت آمیز نخستین طرح پژوهشی بین المللی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان و دانشگاه اتریش

پایان اجرای موفقیت آمیز نخستین طرح پژوهشی بین المللی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان و دانشگاه اتریش

رئیس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان از پایان اجرای نخستین طرح پژوهشی بین المللی این دانشکده و دانشگاه مونتان لئوین اتریش خبر داد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دکتر محمد صادق ولی پور با اعلام این خبر گفت : نتایج اجرای این طرح پژوهشی
با عنوان " Evaluation of Low-cycle Fatigue Properties in Piston Aluminum Alloys Reinforced by Nano-particles ( ارزیابی خواص خستگی کم چرخه آلیاژهای آلومینیوم پیستون، تقویت شده با ذرات نانود ) در مجلات معتبر علمی نیز منتشر شد .
رئیس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان افزود : این طرح پژوهشی توسط دکتر محمد آزادی عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان به عنوان مجری اول با همکاری دکتر فلورین گرون و دکتر گرهارد وینتر از دانشگاه مونتان لئوبن اتریش به عنوان مجری دوم طرح در قالب برنامه Impulse Iran-Austria انجام و به پایان رسید .
 دکتر ولی پور با بیان اینکه با توجه به ظرفیت دانشگاه  کمک به رفع چالشهای علمی و صنعتی در سطح منطقه ای، ملی و بین المللی از رویکردهای این دانشکده است اظهار داشت :  دانشکده مهندسی مکانیک با داشتن حدود یکهزار دانشجو و 24 عضو هیات علمی شناخته شده در سطح ملی و بین المللی آماده انجام طرح های پژوهشی تقاضا محور است .
رئیس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان با اشاره به اینکه این دانشکده در رتبه بندی های موضوعی شانگهای درسالهای 2020 و 2019 با کسب رتبه 201-300 در رده دانشکده های مطرح جهان قرار دارد خاطر نشان کرد : دو مجله بین المللی و قرار گیری یکی از اعضای هیات علمی این دانشکده در جمع دانشمندان یک درصد برتر جهان، از دیگر فعالیت های علمی این دانشکده در عرصه بین المللی است .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد