hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > عملیات اجرایی احداث پارکینگ هوشمند میدان شهدا به زودی آغاز می شود

عملیات اجرایی احداث پارکینگ هوشمند میدان شهدا به زودی آغاز می شود

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: عملیات اجرایی احداث پارکینگ هوشمند میدان شهدا با ظرفیت 472 جای پارک به زودی آغاز می شود.

مشهد رویداد ایران -خلیل الله کاظمی با بیان این خبر اظهار کرد: یکی از ملزومات اجرای طرح جامع ترافیکی پیرامون حرم مطهر و ممنوع شدن ترد خودروهای شخصی در این محل ایجاد پارکینگ در مبادی ورودی منتهی به حرم مطهر است.

وی افزود: با توجه به این موضوع، باید پارکینگ های مورد نیاز درمبادی منتهی به حرم مطهر از جمله میدان شهدا، میدان شهید گمنام، خیابان امام رضا(ع) و میدان شهدای گوهرشاد (پنجتن) احداث شود.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه بر همین اساس، عملیات احداث پارکینگی با ظرفیت 472 جای پارک خودرو به زودی در خیابان توحید جنب بوستان هشترود در نزدیکترین محل به میدان شهدا آغاز خواهد شد، بیان کرد: این پارکینگ با استفاده از تجهیزات به روز و سیستم های هوشمند در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع احداث می شود.

کاظمی تصریح کرد: پارکینگ مذکور دارای 20 هزار و 112 متر مربع فضای مسقف و پنج هزار و 24 متر مربع فضای غیر مسقف خواهد بود.

وی اضافه کرد: در اجرای این پارکینگ عملیات خاکی قسمت رمپ ورودی از عرصه میدان شهدا شامل خاکبرداری، پی کنی، خاکریزی و همچنین خاکبرداری پله های خروجی در ضلع غرب پارکینگ هشت آباد انجام خواهد شد .

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد به اجرای اجرای فونداسیون و اسکلت بتنی رمپ ورودی از عرصه میدان شهدا اشاره کرد و گفت: همچنین در این پارکینگ سیستم های مکانیکی شامل اعلام و اطفا حریق، سیستم مدیریت دود، سیستم جمع آوری و دفع آب های سطحی، لوله کشی آب و فاضلاب نیز اجرا خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد