hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > افراد دارای علامت کروناویروس پیش از مراجعه به بیمارستان چه کاری باید انجام دهند؟

افراد دارای علامت کروناویروس پیش از مراجعه به بیمارستان چه کاری باید انجام دهند؟

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از افراد دارای علامت کروناویروس خواست تا پیش از مراجعه به بیمارستان اقداماتی انجام دهند.
عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره اینکه افراد دارای علامت کروناویروس، پیش از مراجعه به بیمارستان اقداماتی باید انجام دهند، اظهار کرد: با شیوع بحران کروناویروس در کشور، یکی از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی شیراز که موجب موفقیت‌های بسیاری در زمینه بهبود خدمات رسانی به مردم شده است، راه اندازی مراکز ۱۶ ساعته برای رسیدگی به بیماران مشکوک به کروناویروس بود که باعث شد روند خدمت رسانی به مردم فارس تسریع یابد.
او با این هشدار که مراجعه غیرضروری به بیمارستان‌ها سبب افزایش تجمع، اختلال در خدمت رسانی به مراجعان و به خطر افتادن سلامت افراد مشکوک می‌شود، افزود: بسیاری از افراد با تغییر آب و هوا و مشاهده نشانه‌های بیماری سرماخوردگی و آنفلوآنزا و همچنین ترس ابتلا به کرونا ویروس به بیمارستان‌ها مراجعه کرده که این موضوع سبب شلوغی بیمارستان‌ها شده است.
همتی ادامه داد: همکاران ما در مراکز ۱۶ ساعته در صورت نیاز فرد به بستری، کار ارجاع به بیمارستان‌ها را پیگیری می‌کنند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به دیگر تلاش‌های حوزه سلامت برای تامین سلامت مردم فارس، گفت: تشدید نظارت‌های بازرسان بهداشت دانشگاه در کارخانه‌های تولید مواد غذایی از اولویت‌های دستور کار حوزه بهداشت دانشگاه است.
همتی ضمن اعلام انجام هزار و ۱۸۲ مورد نمونه آزمایش کرونا طی دیروز تاکنون در فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس پرداخت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد