hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > راه‌اندازی کتابخانه مجازی در فرهنگسرای ترافیک

راه‌اندازی کتابخانه مجازی در فرهنگسرای ترافیک

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از راه‌اندازی کتابخانه مجازی برای اولین بار در فرهنگسرای ترافیک مشهد خبر داد.
مشهد رویداد امروز -صدرا یوسفی ضمن اشاره به راه‌اندازی کتابخانه مجازی در روزهایی که شیوع کرونا، دسترسی به محصولات فرهنگی را با مشکلات زیادی مواجهه کرده است، اظهار کرد: در راستای کاهش سفرهای غیرضروری و خطر شیوع ویروس کرونا کتابخانه فرهنگ‌سرای ترافیک، خدمات غیرحضوری به شهروندان ارائه می‌دهد.
وی افزود: با توجه به طولانی شدن دوره شیوع ویروس کرونا، سازمان اجتماعی و فرهنگی تلاش می‌کند تا در کنار کاهش سفرهای غیرضروری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت عمومی و از سوی دیگر ارائه خدمات فرهنگی به بهبود شرایط کتاب‌خوانی نیز کمک شود.
یوسفی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه اختصاصی کتابخانه «فرهنگ ‌سرای ترافیک» موجودی کتاب موردنظر خود را بررسی و درخواست خود را برای دریافت کتاب مد نظر ثبت کنند. همچنین درخواست کتاب به تعداد چهار جلد به صورت همزمان نیز امکان پذیر است.
معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند پس از تایید درخواست خود در زمان‌های تعیین شده به فرهنگ‌سرا مراجعه و کتاب‌های مدنظر خود را تحویل بگیرند. این اقدام با هدف سهولت دسترسی علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی و پیگیری از ابتلا به کرونا در وضعیت کنونی صورت گرفته است
.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد