hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مراجعه ۶۲۰ بیمار مشکوک به کرونا در البرز/ هفت نفر جان باختند

مراجعه ۶۲۰ بیمار مشکوک به کرونا در البرز/ هفت نفر جان باختند

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز استان ضمن تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان از جان باختن هفت بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

 دکتر محمد فتحی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲۰ نفر با علائم مشکوک به بیمارستان‌های استان مراجعه کردندکه از این تعداد ۶۶ نفر بستری شدند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۴۰۹ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: از این تعداد ۱۶۴ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.

کرونا در استان البرز جان ۹۸۹ نفر را گرفته است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز استان گفت: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته هفت بیمار کرونایی در استان جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان به ۹۸۹ نفر رسیده است.

دکتر فتحی در بخش دیگری تعداد بیماران بستری شده بدحال در استان طی ۲۴ ساعت گذشته را ۱۲۵ نفر اعلام کرد و گفت: ۹۶ بیمار جوان که کمتر از پنجاه سال سن دارند نیز در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

ابتلای بیش از ۱۶ هزار نفر در البرز به کرونا

وی مجموع موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک در استان از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز را ۱۶ هزار و ۱۷ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۵ هزار و ۷۰۶ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز استان همچنین گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۴ هزار و ۶۰۴ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ۴۲ نفر دیگر ترخیص شده اند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد