hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > حضور ۶۰ درصد دانش‌آموزان شاهرودی در مدارس

حضور ۶۰ درصد دانش‌آموزان شاهرودی در مدارس

رئیس آموزش‌وپرورش شاهرود با اشاره به حضور ۶۰ درصد دانش‌آموزان در مدارس این شهرستان گفت: دانش‌آموزان به‌صورت گروه‌بندی در کلاس‌های درس حضور دارند.

سید محمد موسوی بعدازظهر سه‌شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان شاهرود به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه ۶۰ درصد از دانش‌آموزان این شهرستان به‌صورت گروه‌بندی در کلاس‌های حضوری شرکت دارند، اظهار داشت: در صورت عدم حضور دانش‌آموزان در کلاس درس، غیبت برای آنان لحاظ نمی‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان تلاش کنند حداقل دو روز در هفته در کلاس‌های حضوری مدارس حضور داشته باشند، افزود: ۳۵ درصد از مدارس این شهرستان زیر ۱۰۰ نفر دانش‌آموز دارد که آموزش برای این تعداد با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مهیاتر است.

رئیس آموزش‌وپرورش شاهرود بابیان اینکه تأمین اقلام بهداشتی و هزینه ضدعفونی مدارس یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های آموزش‌وپرورش محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: خیران در تأمین مواد ضدعفونی مدارس مشارکت کنند.

موسوی با اشاره به تشکیل هفت گروه تخصصی سه نفرِ برای نظارت و بازرسی از مدارس این شهرستان بیان کرد: این گروه‌های نظارتی نحوه عملکرد مدارس در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رصد و ارزیابی می‌کنند.

وی گفت: در تابستان امسال ثبت‌نام، هدایت تحصیلی و سازمان‌دهی نیروها و روند بازگشایی بر اساس رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مدارس در دستور کار مدارس این شهرستان قرار گرفت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد