hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > توزیع الکترونیک گاز مایع و نفت سفید خانگی در اصفهان

توزیع الکترونیک گاز مایع و نفت سفید خانگی در اصفهان

روابط عمومی شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه اصفهان گفت: به منظور ساماندهی توزیع گاز مایع و شفاف سازی مصرف کنندگان مجاز گاز مایع و تخصیص سهمیه، عملیات خرید و توزیع گاز مایع به صورت الکترونیک از اول شهریور آغاز شد.
بهمن علیپور با بیان اینکه توزیع گاز مایع (ال پی جی) با زیرساخت بانکی در منطقه اصفهان اجرا می شود، اظهار کرد: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع برای خانوارهای فاقد گاز طبیعی و بخش های صنفی و صنعتی با استفاده از کارت بانکی در سطح استان اصفهان در حال اجرا است.
وی با اشاره به برخی مصرف کنندگان گاز مایع و نفت سفید خانگی روستایی و عشایر محروم از گاز طبیعی، گفت: در راستای اجرای طرح توسعه دولت الکترونیک و مدیریت صحیح توزیع گاز مایع و آسایش مصرف کنندگان، برنامه ریزی لازم در جهت عرضه گاز مایع سیلندری برای تمام متعارف اعم از خانوار و اصناف از طریق زیرساخت الکترونیکی و یا استفاده از کارت بانکی در سطح استان انجام شده است.
روابط  عمومی شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه اصفهان افزود: خانوارهای فاقد گاز طبیعی که سهمیه نفت سفید خود را از طریق کارت بانکی دریافت می کنند می توانند از طریق همان کارت بانکی و بدون ورود به سامانه سدف، گاز مایع سیلندری مورد نیاز خود را نیز دریافت کنند.
وی اضافه کرد: البته آن دسته از خانوارهایی که تاکنون از طریق کارت بانکی نفت سفید دریافت دریافت نکرده اند باید با مراجعه به سامانه سدف، نسبت به ثبت مشخصات، سرپرست خانوار و اطلاعات کارت بانکی اقدام و بعد از تائیدیه نهایی، گازمایع مورد نیاز خود را از طریق نمایندگان توزیع در سراسر استان تهیه کنند.
علیپور ادامه داد: برای مصارف غیر خانگی (اصناف و صنعت نیز باید جهت ثبت نام به سامانه تجارت آسمان (سدف) مراجعه و نسبت به کاربرد و سایر اطلاعات درخواستی اقدام که پس از تایید متولی و ادارات ذیربط، سوخت مورد نیاز خود را به صورت ماهانه از نمایندگان توزیع در سراسر استان تهیه کنند.
وی افزود: آن دسته از مصرف کنندگان صنفی و صنعتی که فاقد پروانه و جواز کسب مورد تأئید سازمان متولی هستند فرصت یک ماهه دارند تا نسبت به اخذ مجوز لازم و ثبت نام در سامانه سدف جهت تهیه گاز مایع خود اقدام کنند.
به گفته روابط عمومی شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه اصفهان، شماره همراه، کدپستی و کارت بانکی باید به نام خود متقاضیان باشد، چراکه خرید گاز مایع با قیمت مصوب دولتی از طریق دستگاه های کارتخوان و دریافت رسید عاملان توزیع امکان پذیر است.
وی تاکید کرد: بنابراین آن دسته از هموطنان واجد شرایط دریافت گاز مایع با ثبت نام در سامانه درخواست فراورده های نفتی به آدرس newtejaratasan.niopdc.ir  نسبت به ثبت مشخصات و احراز هویت در این سامانه اقدام کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد