hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > ارسال۴۹۸ اثر ایرانی به دبیرخانه جشنواره

ارسال۴۹۸ اثر ایرانی به دبیرخانه جشنواره

تاکنون ۴۹۸عنوان اثر ایرانی به دبیر خانه سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ارسال شده است.




به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره، از این تعداد، نام ۱۹۷ فیلم کوتاه، ۵۱ انیمیشن کوتاه، ۹۳ وب‌سری، ۲۱ فیلم بلند داستانی و ۱۲ فیلم سینمایی و انیمیشن ایرانی در پرتال جشنواره ثبت شده است.

آخرین مهلت تحویل نسخه بازبینی به دبیرخانه جشنواره تا فردا و آخرین مهلت تحویل نسخۀ اصلی فیلم‌های ایرانی پذیرفته شده، حداکثر تا سه‌شنبه اول مهر ۱۳۹۹ در نظر گرفته شده است.

همچنین تاکنون ۱۲۴ فیلم خارجی (انیمیشن و زنده) بلند و کوتاه از کشور‌های مختلف متقاضی حضور در جشنواره سی‌وسوم هستند و بنا بر فراخوان جشنواره، مهلت ارائه آثار در بخش بین‌المللی جشنواره سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ (۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰) به پایان خواهد رسید.
آخرین مهلت ارسال نسخه اصلی فیلم در این بخش چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ (۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰) اعلام شده است.

دبیرخانه سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان پس از پایان مهلت قانونی شرکت در جشنواره، کار بررسی آثار رسیده را آغاز کرده و پس از تطبیق آثار با آئین‌نامه و مقررات اعلام شده از نظر تاریخ ساخت، مدت زمان فیلم و عدم انتشار در سامانه‌های وی. او. دی تلویزیون یا اکران سینماها، کار ارزیابی و انتخاب فیلم‌ها در بخش‌های مختلف آغاز خواهد شد.

براساس توافق‌نامه سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، و با توجه به شیوع جهانی کووید-۱۹، سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۷ مهرتا ۲ آبان ۱۳۹۹ (۱۸ اکتبر تا۲۳ اکتبر ۲۰۲۰) به صورت مجازی و نمایش آنلاین، در قالب رقابتی در دو بخش «مسابقه سینمای ایران» و «مسابقه سینمای بین‌الملل» به دبیری «علیرضا تابش» برگزار می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد