hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بستری شدن ۸۶ نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های البرز/ فوت ۳ البرزی

بستری شدن ۸۶ نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های البرز/ فوت ۳ البرزی

محمد فتحی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته  ۸۶ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.
محمد فتحی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طی ۲۴ساعت گذشته تعداد ۴۸۶ نفر به صورت سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۸۶ مورد در بیمارستان ها بستری شده اند .
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: مجموع کل موارد بستری شامل  قطعی، محتمل و مشکوک  از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در البرز ۱۵ هزارو ۹۵۰ نفر بوده که از این تعداد ۱۵ هزار و ۴۸۳ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده اند.
فتحی با بیان این که در حال حاضر تعداد ۴۰۴ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک  در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ۱۶۰ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ است.
او با اشاره به این که تعداد ۹۰ بیمار بستری شده جوان و پایین‌تر از سن پنجاه هستند گفت: تعداد بیماران بستری شده‌ی بد حال طی ۲۴ ساعته گذشته به ۱۲۹ نفر رسید.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۹۸۲ نفر رسیده است.
فتحی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۴هزار و ۵۴۹ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۸ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد