hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > رونمایی از برنامه عمل مدارس استان سمنان

رونمایی از برنامه عمل مدارس استان سمنان

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان سمنان از نهایی شدن برنامه‌های سند تحول بنیادین در سال تحصیلی جدید در مدارس استان خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، مهدی حزب الهی با اشاره به لزوم آشنایی بدنه آموزش و پرورش به اسناد بالادستی حوزه تعلیم و تربیت، گفت:تمام فعالیت‌های برنامه سال 99 بر اساس سند تحول بنیادین، در مدارس اجرا می شود و مبنای ارزیابی عملکرد مدارس، برنامه‌ای است که از طریق کارگروه هماهنگی دوره های تحصیلی از طریق ادارات آموزش و پرورش به مدارس ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: تفاوت این برنامه در مقایسه با سال‌های قبل این است که براساس مصوبات شورای عالی آموزش ‌و پرورش و زیرنظام‌های سند تحول بنیادین طراحی شده و این اختیار را به مدارس و ادارات داده است تا با رویکرد مدرسه‌ محوری، 102 برنامه را براساس برنامه‌های الزامی و اقتضائی و همچنین مطابق با برنامه های اجرایی سند تحول در طول برنامه ششم توسعه، برای 4 دوره تحصیلی تدوین کنند.

گفتنی است روز گذشته، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و با حضور زهرا مظفر، مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش از برنامه عمل آموزش و پرورش استان سمنان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ رونمایی شد.

این برنامه که منطبق با سند تحول بنیادین و بسته‌های تحولی وزارت آموزش و پرورش تدوین شده، علاوه بر رویه‌های استانی، به صورت شهرستانی و منطقه‌ای هم دارای راهبردهایی است و مدیران، معلمان و کارکنان مدارس را برای چگونگی تحصیل دانش آموزان و فرآیندهای آن راهبری خواهد کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد