hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > حمایت از تولیدکنندگان استان سمنان با جدیت دنبال می‌شود

حمایت از تولیدکنندگان استان سمنان با جدیت دنبال می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران استان سمنان با تلاش همه جانبه مسئولان ارشد استان باجدیت دنبال می‌شود.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، علیرضا شریفی نژاد روز یکشنبه در حاشیه بازدید از شهرک‌ صنعتی ایوانکی افزود: در سال جهش تولید با برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند برای گره‌گشایی از مشکلات بخش صنعت و تولید استان اقدام می شود.
وی خاطر نشان کرد: توجه به صنعت و رونق تولید به معنای نادیده گرفتن چارچوب های قانونی نیست و باید در اجرای طرح های توسعه ای و رونق تولید مسایل زیست محیطی رعایت شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: در بروز مشکلات بین دستگاه های اجرایی و واحدهای تولیدی باید نرمش بین هر ۲ طرف باشد تا با هم فکری به یک نقطه تعادل رسید.
شریفی نژاد اضافه کرد: باوجود فشارهای خارجی و تحریم از دانش داخلی برای گره گشایی از مشکلات واحدهای صنعتی استان بهره برد.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، دکتر علیرضا شریفی نژاد ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان روز یکشنبه در قالب سفر یک روزه باهدف بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی گرمسار و ایوانکی و همچنین منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به این شهرستان سفر کرده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد