hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آغاز ترم جدید تحصیلی در دانشگاه سمنان از هفته آینده

آغاز ترم جدید تحصیلی در دانشگاه سمنان از هفته آینده

رئیس دانشگاه سمنان گفت : انتخاب واحد برای دانشجویان از این هفته آغاز شده و ترم جدید تحصیلی برای دانشجویان در حال تحصیل این دانشگاه از هفته آینده 22 شهریور آغاز می شود .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ، دکتر مسعود نصیری در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه همه بسترها ، امکانات و تجهیزات برای برگزاری کلاسهای غیر حضوری فراهم و آموزشهای لازم نیز ارائه شده است گفت : برنامه های تحصیلی دانشگاه سمنان با توجه به تصمیمات ستاد ملی کرونا و وضعیت استان ارائه میشود .
دکتر نصیری با بیان اینکه زمینه برگزاری کلاسها به صورت مجازی هم فراهم شده است افزود : برای حفظ سلامت ، ثبت نام دانشجویان هم الکترونیکی انجام میشود.
وی ادامه داد : کلاسهای درس دانشجویان کارشناسی مجازی است و دانشجویان تحصیلات تکمیلی که دارای دروس آزمایشگاهی و دفاع از رساله هستند به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی ) خواهد بود .
رییس دانشگاه سمنان با بیان اینکه کلاسهای درس دانشجویان جدید الورود از آبان آغاز می شود گفت: دانشجویان جدید الورود  برای آشنایی با دانشگاه و محل تحصیل و اساتید به صورت نیمه حضوری در کلاسهای درس حاضر میشوند.
رییس دانشگاه سمنان از افزایش رشته های جدید دانشگاهی از جمله مهندسی نفت ، صنایع مبلمان و مدیریت سیستمها خبر داد و گفت: در حال حاضر دوازده هزارو 500 دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیلند.
دکتر نصیری به اجرای طرحهای عمرانی دانشگاه سمنان هم اشاره کرد و گفت : علی رغم مشکلات مالی ، پروژه‌های عمرانی دانشگاه هیچکدام تعطیل نبوده و همگی در حال عملیاتی شدن و فعال هستند .
وی به برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی رویکردهای زیستی، پزشکی و علوم پایه به کووید-19 به میزبانی دانشگاه سمنان اشاره کرد و گفت :با توجه به بحران جهانی پاندمی کووید-19، این سمپوزیوم بین‌المللی 20 و 21 شهریورماه 1399  و در چارچوب بیست‌ ویکمین کنگره ملی و نهمین کنگره بین‌المللی زیست‌شناسی برگزار می‌شود .
در این نشست مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان به نمایندگی از اصحاب رسانه درباره اهمیت علم آموزی مطالبی بیان کرد.
حجت الاسلام توکلیان علم آموزی و پیشرفت در مسیر علم را راه رسیدن انسان به کمال و دانشگاه را از موثرترین ابزارهای تربیت انسانهای وارسته عنوان کرد.
معاونان بخشهای مختلف دانشگاه در بخشهای آموزشی، پژوهشی ، دانشجویی و فرهنگی و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گزارشی از عملکرد حوزه های خود ارائه کردند.
قدر دانی از فعالان عرصه رسانه نیز از دیگر برنامه های این نشست خبری بود .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد