hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مرگ ۸ بیمار کرونا در کرمانشاه/آژیر قرمز به صدا درآمد

مرگ ۸ بیمار کرونا در کرمانشاه/آژیر قرمز به صدا درآمد

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای کرمانشاه از ثبت هشت کشته کرونایی دیگر در کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
مهدی محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۲۵ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به سه هزار و ۶۹۲ نفر رسید.
وی افزود: هم اکنون ۱۸۸ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای کرمانشاه به هر سه ساعت یک مرگ بر اثر کرونا در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: تعداد موارد فوت در اثر ابتلاء قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان هشت نفر است که از این تعداد چهار مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.
وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته در شهرستان‌های اسلام آباد غرب، کنگاور، پاوه و دالاهو نیز هر کدام یک نفر در اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست دادند.
محمدی با بیان موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، خاطرنشان کرد: مجموع جان‌باختگان در اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۵۳۸ نفر رسید.
وی تصریح کرد: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان ۱۱ هزار و ۵۹ نفر بستری و ۱۰ هزار و ۳۴۱ نفر نیز بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
گفتنی است؛ در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۴۲ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد