hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس| رشد جذب سرمایه‌گذار در استان فارس

فارس| رشد جذب سرمایه‌گذار در استان فارس

استاندار فارس با اشاره به اینکه در جذب سرمایه‌گذار شاهد پیشرفت‌های مناسبی در فارس بوده‌ایم گفت: طی برنامه‌ریزی انجام‌شده در کشور باید ۵۵۵ میلیون دلار جلب سرمایه‌گذاری داشته باشیم که با عملکرد مناسب و هماهنگ توانستیم این میزان را به ۱ میلیارد دلار جلب سرمایه‌گذار برسانیم که به‌طور حتم در جذب سرمایه‌گذار نیز پیشرفت می‌کنیم.

اسماعیل تبادار یادآور شد: یکی از مباحث مورد تأکید در استان فارس استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات آب در استان فارس است که در این راستا موضوع انتقال آب از خلیج‌فارس به منطقه لامرد مدنظر قرار گرفت.

تبادار تأکید کرد: امروز از ۴۸ هزار سطح زیر کشت گندم در استان فارس به ۱۶ هزار هکتار رسیدیم اما باید به دنبال راهکار مناسب برای معیشت مردم نیز باشیم که برای این مهم نیز تنها راه موجود کشت جایگزین است و ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت را در دستور کار داریم. استاندار فارس افزود: در بخش انرژی‌های نوین نیز سرمایه‌گذاری مناسبی در انرژی خورشیدی انجام‌شده و مقدمات قرارداد ساخت نیروگاه ۱۰۰ مگاواتی منطقه جنوب به‌زودی انجام می‌شود.

او تصریح کرد: استفاده از انرژی‌های نوین باید با فرهنگ‌سازی در جامعه انجام شود که برای رسیدن به این مهم باید تمامی دستگاه‌ها هماهنگ و متحد عمل کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد