hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان البرز/ فوت چهار نفر در ۲۴ ساعت

آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان البرز/ فوت چهار نفر در ۲۴ ساعت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان، از فوت چهار بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

محمد فتحی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان، گفت: در حال حاضر ۳۹۰ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی استان بستری هستند.

وی با تاکید بر اینکه از این تعداد ۱۵۵ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷۳ نفر با علائم مشکوک به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۵۴ نفر بستری شده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز تعداد بیماران جوان کمتر از سن پنجاه سال که در بیمارستان‌های استان بستری هستند را ۸۶ نفر اعلام کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران بستری شده بدحال به ۱۰۱ نفر رسیده است.

دکتر فتحی در بخش دیگری ضمن ابراز تأسف از اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار کرونایی در استان جان خود را از دست داده‌اند، گفت: مجموع جان باختگان کرونا در استان به ۹۵۷ نفر رسیده است.

وی مجموع موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک در استان از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز را ۱۵ هزار و ۵۷۰ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۴ هزار و ۹۵۶ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۴ هزار و۲۰۶ نفر از مراکز درمانی استان ترخیص شده‌اند، گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۶۲ نفر دیگر ترخیص شده‌اند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد