hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سود کم کارگاه های خیاطی از دوخت فرم مدارس

سود کم کارگاه های خیاطی از دوخت فرم مدارس

رئیس اتحادیه خیاطان مردانه و تولیدکنندگان پوشاک مشهد گفت: امسال مدارس برای تعداد فرم های کمتری نسبت به پارسال با کارگاه های خیاطی قرارداد بسته اند.
علی‌اکبر طاهری رئیس اتحادیه خیاطان مردانه و تولیدکنندگان پوشاک مشهد گفت: اعضای اتحادیه که پیش از این با مدارس قرارداد داشته‌اند، در حال حاضر فقط برای ورودی‌های آن مدارس قرارداد بسته‌اند که اگر در گذشته به تعداد ۵۰۰ فرم با مدرسه‌ای قرارداد بسته می‌شد  در حال حاضر این میزان به حدود ۵۰ فرم  می‌رسد.
 
او افزود: حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد خیاط های مردانه هیچ فروشی ندارند، حتی نمی‌توانند در ماه اجاره مغازه خود را تامین کنند و به کارهایی چون تعمیرات روی آورده‌اند که فقط بتوانند هزینه روزانه خود را تامین کنند.
رئیس اتحادیه خیاطان مردانه و تولیدکنندگان پوشاک مشهد ادامه داد: کرونا به تمام واحد‌ها ضرر زده و با توجه به نبود مراسم مختلف، تعدیل نیرو و تعطیلی‌های بسیاری در این صنف صورت گرفته است.

طاهری بیان کرد: خرید فرم مدارس  در هیچ سالی اجباری نبوده است و امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست اما امسال با توجه به شیوع کرونا صنف خیاط بیشترین ضرر را متحمل شدند و تعداد زیادی از تولیدی ها به طور کامل تعطیل شدند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد