hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دانشگاه سمنان موفق به کسب رتبه 15 - 11 در بین دانشگاه های جامع کشور شد/ رتبه پژوهش ارتقاء یافت

دانشگاه سمنان موفق به کسب رتبه 15 - 11 در بین دانشگاه های جامع کشور شد/ رتبه پژوهش ارتقاء یافت

در جدیدترین رتبه بندی دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی کشور از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام " ISC " ، دانشگاه سمنان موفق شد به رتبه 15-11  دست یابد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ رئیس دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : در این رتبه‌بندی دانشگاه ها و مؤسسه های پژوهشی دولتی در قالب پنج معیار پژوهش ، آموزش ، بین الملل ، تسهیلات (امکانات) و فعالیت های اجتماعی – اقتصادی مورد ارزیابی قرار گرفته اند.
دکتر نصیری  تصریح کرد : دانشگاه سمنان در معیار پژوهش با کسب نمره 64.22 در رتبه 8، در معیار آموزش با کسب نمره 39.89 در رتبه 31، در معیار بین الملل با کسب نمره 45.12 در رتبه 20، در معیار تسهیلات (امکانات) با اخذ نمره 22.9 در رتبه 66 و در نهایت برای فعالیت های اجتماعی – اقتصادی با دریافت نمره 41.38 در رتبه 24 قرار گرفته است.
دکتر نصیری با بیان اینکه ، 81 دانشگاه از دانشگاه‌های جامع کشور در رتبه بندی سال 98-97  حضور داشته‌اند تصریح کرد : دانشگاه سمنان در مجموع  رتبه بندی، در جایگاه 15-11 دانشگاه های جامع کشور قرار گرفته است که رتبه پژوهش دانشگاه نسبت به سال گذشته یک پله صعود کرده است، این در حالی است که بسیاری از دانشگاه های مطرح کشور در این رتبه بندی در جایگاه پایین تری از دانشگاه سمنان قرار گرفته اند.
دکتر مسعود نصیری زرندی ضمن قدردانی از جامعه ی دانشگاهی سمنان اظهار امیدواری کرد :  رتبه دانشگاه سمنان در سال آینده از ارتقای چشمگیرتری برخوردار باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد