hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > تلاش برای حفظ انگیزه ها به روش UWW/ آیا کشتی امسال، مسابقات جهانی را خواهد دید؟

تلاش برای حفظ انگیزه ها به روش UWW/ آیا کشتی امسال، مسابقات جهانی را خواهد دید؟

خیلی‌ها معتقدند اتحادیه جهانی کشتی صرفا برای حفظ انگیزه‌ها، از برگزاری مسابقات جهانی در سه رده سنی خبر داده است و در عمل قادر به برگزاری این مسابقات نیست.
از ابتدای شیوع گسترده ویروس کرونا تاکنون، اتحادیه جهانی کشتی(UWW) سعی کرده تا با پیام‌های امیدوارانه، انگیزه را در بین کشتی گیران در سراسر دنیا حفظ کند و این روزها نیز در همین راستا، علاوه بر بارگذاری فیلم‌های جذاب از ستارگان کشتی دنیا از جمله حسن یزدانی قهرمان ایرانی وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد در صفحه اینستاگرام خود، شعار «ما دوباره کشتی خواهیم گرفت» را بارها و بارها تکرار می‌کند.
همچنین در این مدت شاهد برگزاری چندین وبینار داوری و فنی بودیم و همچنین در مورد برگزاری مسابقات جهانی در سال 2020 نیز از اعضا نظرخواهی شد.
UWW در آخرین تصمیماتش اعلام کرد که مسابقات جهانی در سه رده سنی جوانان و بزرگسالان اواخر آذرماه و اوایل دی ماه در صربستان و زیر 23 سال نیز آذرماه در فنلاند برگزار خواهد شد. اما با این وجود چندی بعد، تعطیلی‌های مسابقات و اتحادیه جهانی تا آبان ماه تمدید شد. ضمن اینکه معمولا در ماه پایانی سال میلادی، به دلیل درگیری کشورها با مناسبات کریسمس، مسابقات بین المللی و رسمی برگزار نمی‌شود.
همین دو عامل و همچنین عدم کشف درمان موثر و واکسن قطعی کرونا در سطح دنیا و ادامه داشتن شیوع بیماری کرونا در کشورها باعث شده عده زیادی بر این باور باشند که اتحادیه جهانی از این لحاظ که بتواند انگیزه را در بین گوش شکسته‌های سراسر دنیا حفظ کند، همچنان همه برنامه‌ها و برگزاری مسابقات جهانی را محتمل دانسته است.
این در شرایطی است که اگر شاهد تغییر دوباره و یا لغو المپیک نباشیم، قرار است فروردین و اردیبهشت سال آینده مسابقات گزینشی المپیک توکیو در سطح قاره‌ای و جهانی به انجام رسد تا تکلیف سهمیه‌های کشتی در این رقابت‌ها مشخص شود.
این روزها همچنان همه اهالی کشتی گوش به زنگ اتحادیه جهانی هستند. کشتی گرچه از سوی ستاد مقابله با کرونا مجوز برگزاری اردوی تیم ملی را دریافت کرده، اما قطعا برگزاری و یا عدم برگزاری مسابقات جهانی 2020 تعیین کننده چگونگی بازگشت کشتی گیران به اردو خواهد بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد