hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اصفهان| اميدواريم شادي به همه خانه‌های اصفهانی‌ها راه پيدا کند

اصفهان| اميدواريم شادي به همه خانه‌های اصفهانی‌ها راه پيدا کند

شهردار اصفهان با بیان اینکه نصف جهان شهری شاد محور، دانش‌محور و هنر محور است، گفت: آینده این شهر بسيار درخشان خواهد بود، اميدواريم شادي به همه خانه‌های اصفهانی‌ها راه پيدا کند و در همه جاي شهر حاکم شود.


قدرت الله نوروزی در آیین اختتامیه سی و يکمين جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: جشنواره کودك امسال با موفقيت برگزار شد، زيرا تمام اهداف از پيش تعیین‌شده در شوراي سیاست‌گذاری تحقق يافت.

او افزود: جشنواره امسال، با حضور پرشور کودکان و نوجوانان و پدران و مادران آن‌ها از مناطق مختلف شهر و استان اصفهان و هنرمندان برگزار شد، تمام هنرمندان اصفهانی، نوجوانان و کودکان در همه بخش‌های این جشنواره نقشی اساسي داشتند.

شهردار اصفهان از تمام هنرمندانی اصفهانی و هنرمندان سراسر کشور و دیگر نقاط جهان که در این جشنواره شرکت کردند، تشکر و قدردانی كرد و گفت: به همه كودكان و نوجواناني كه سرمایه‌های استان اصفهان و كشور هستند، افتخار می‌کنیم.

نوروزی تأکید کرد: یکی از رؤیاهای بزرگ مديريت شهري اصفهان براي تبديل چهارباغ عباسي به يک گذر فرهنگي و پياده راه در اين جشنواره محقق شد، استقبال و هيجان مردم از جشنواره در چهارباغ آشکار بود به‌طوری‌که در اين گذر فرهنگي جاي سوزن انداختن نبود، جالب اين است كه تبديل چهارباغ به يك گذر فرهنگي از برنامه‌های آينده مديريت شهري بود.

او افزود: حضور مردم در برنامه‌های جانبی این جشنواره اثبات کرد که چقدر از این رويداد بین‌المللی استقبال کردند و اين به معناي موفقيت يک جشنواره است، درواقع جشنواره کودك توانست مردم را در اين فضا و در اين مكان حاضر كند و اميدوارم اصفهان هميشه شاد و پرانرژی باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد