hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > ۱۶۰۰ سبد کالا بین نیازمندان سمنانی توزیع شد

۱۶۰۰ سبد کالا بین نیازمندان سمنانی توزیع شد

رئیس کمیته امداد شهرستان سمنان با اشاره به توزیع یک هزار و ۶۰۰ بسته اقلام مورد نیاز نیازمندان در سطح شهرستان، گفت: این اقلام در قالب کاروان احسان حسینی توزیع شد.
حجت عرب ظهر آدینه در حاشیه توزیع اقلام مورد نیاز مصرفی نیازمندان توسط کمیته امداد و با همکاری ارگان‌های خیریه سمنان به میزبانی این اداره، با اشاره به آماده سازی و توزیع یک هزار و ۶۰۰ بسته اقلاًم مصرفی مورد نیاز مردم، بیان کرد: این اقلام در قالب کاروان احسان حسینی گردآوری و بین نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد توزیع شده است.
وی با بیان اینکه این بسته‌ها توسط کمیته امداد با همکاری خیران، مراکز نیکوکاری و خیریه گردآوری شده است، افزود: این سبدهای اقلام دارای ماکارونی، گوشت، سویا، روغن، برنج، رب، نان و… است که بین نیازمندان تقسیم شده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان سمنان با اشاره به همراهی هیئت‌های مذهبی در این طرح، تاکید کرد: به دلیل کرونا و ممنوعیت پذیرایی از عزاداران حسینی، هیئات مذهبی و نیک‌اندیشان سمنانی همکاری ویژه ای با کمیته امداد در راستای توزیع اقلام خشک مورد نیاز مردم نیازمندان شهرستان داشته‌اند.
عرب همچنین از توزیع ۱۷ هزار پرس غذا نیز بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد شهرستان سمنان خبر داد و تاکید کرد: یکی دیگر از اقدامات کمیته امداد با همراهی مراکز نیکوکاری، تهیه اقلام لوازم التحریر در آستانه سال تحصیلی و توزیع آن بین دانش آموزان نیازمند محسوب می‌شود که خوشبختانه در این راه نیز اقدامات خوبی در سطح شهرستان رخ داده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد