hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > ردپای ۳ شکارچی در شاهرود/ ۲ قوچ شکار شد

ردپای ۳ شکارچی در شاهرود/ ۲ قوچ شکار شد

رئیس اداره محیط زیست شاهرود بابیان اینکه سه شکارچی در مناطق حیات‌وحش این شهرستان اقدام به شکار کردند، گفت: متاسفانه در این رویداد دو قوچ دو ساله شکار شد.
علی اکبر قربانلو ضمن بیان اینکه مأموران یگان حفاظت گارد محیط زیست منطقه حفاظت شده جنگل ابر و سیار اداره محیط زیست شاهرود با تلاش و ترفندهای اطلاعاتی متوجه وجود سه شکارچی متخلف در منطقه شدند، ابراز داشت: مأموران ساعت‌ها به دنبال آنها بوده و در تاریکی شب موفق به دستگیری یک نفر شدند.
وی ضمن بیان اینکه از فرد دستگیر شده یک قبضه سلاح و کله دو رأس شکار کشف و ضبط شد، افزود: دو نفر دیگر با استفاده از تاریکی شب، متواری شده و مأموران موفق به دستگیری آنها نشدند.
قربانلو بابیان اینکه متهم به دستور قاضی دستگیر و روانه زندان شد، در ادامه تصریح کرد: متخلفان یک قبضه سلاح گلوله زنی دوربین‌دار و یک کیسه حاوی دو دست کله و پاچه دوراس شیشک (قوچ دو ساله و تازه آماده جفت‌گیری) دو دست سیرابی مقداری گوشت شکار حاوی سه راسته دست و دنده و دو عدد گردن و دو دست جگر سفید (شُش) همراه خود داشتند.
وی افزود: جریمه هر رأس قوچ وحشی ۲۵ میلیون تومان و دو رأس ۵۰ میلیون تومان است که البته ضرر و زیان وارده به محیط زیست با این مبالغ قابل جبران نخواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد