hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان| مردادماه آبستن 169 حادثه در سمنان

سمنان| مردادماه آبستن 169 حادثه در سمنان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: در مردادماه امسال 54 مورد آتش‌سوزی و 115 مورد عملیات امداد و نجات در اين شهرستان به وقوع پیوست.


 سعید اسمعیل پور گفت: در مردادماه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان به سه هزار و 110 تماسی که با سامانه 125 زده‌شده، پاسخ داده است که از این میزان تماس با مجموع 70 ساعت و 28 دقیقه عملیات اطفاء و امداد و نجات و میانگین 3 دقیقه و 21 ثانیه زمان رسیدن به محل حادثه به کار خود پایان داده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان عنوان کرد: آتش‌نشانان 54 مورد حوادث آتش‌سوزی را در مردادماه سال 97 پوشش دادند که از این میزان بیشترین تعداد آن (20 مورد) به معابر (ساختمان‌های متروکه، ضایعات و پارک‌ها و فضای سبز) اختصاص دارد.

او در ادامه گفت: مأموران آتش‌نشانی شهرستان سمنان در 115 مورد حادثه جداگانه شامل باز کردن درب منزل و خودرو (محبوسی)، گیرکردن حلقه یا انگشتر، تصادف و واژگونی خودرو، آسانسور و...شركت داشته و به شهروندان و هم‌وطنان امدادرسانی کردند و از خطرات ناشي از اين حوادث نجات داده‌اند که بیشترین آمار حوادث (75 مورد) نیز مربوط به محبوس شدن در کابین آسانسور بوده است. رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان با بیان این مطلب افزود: تعداد 6 مورد از این حوادث آتش‌سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری رخ‌داده که توسط نیروی‌های عملیاتی به‌خوبی پوشش داده‌شده است و تعداد نجات‌یافتگان در ماه گذشته در این عملیات 141 نفر (مرد و زن) است که توسط نیروی‌های عملیاتی امدادرسانی شده‌اند.

اسمعیل پور یادآور شد: در این مدت 4144 نفر ساعت از نیروهای آتش‌نشانی سمنان در دوره آموزشی اطفاء حریق و نجات در ساختمان‌های بلند و تعداد 90 نفر ساعت از کارکنان ادارات، شرکت‌ها و ... دوره‌های آموزش مقدماتی را به جهت آموزش فرهنگ ایمنی فراگرفتند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد