hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اصفهان > همزمان با هفته دولت؛ 17 طرح آبفاي استان اصفهان به بهره‌برداري مي‌رسد

همزمان با هفته دولت؛ 17 طرح آبفاي استان اصفهان به بهره‌برداري مي‌رسد

مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: همزمان با هفته دولت 17 طرح بزرگ شركت آب و فاضلاب استان اصفهان با هزينه 7 ميليارد و 700 ميليون تومان بهره‌برداري مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان اصفهان، هاشم اميني با اشاره به اين مطلب اظهار داشت: اين طرح‌ها شامل 16 طرح در بخش تامين، انتقال و توزيع آب و يك طرح در بخش فاضلاب است كه با صرف هزينه‌اي افزون بر 77 ميليارد ريال به بهره‌برداري مي‌رسد. وي از اصلاح خطوط آبرساني در سطح شهر اصفهان با هزينه 17 ميليارد ريال، حفر و تجهيز چهار حلقه چاه در محدوده شهرضا با هزينه يك‌ميليارد و 200 ميليون ريال و آبرساني به مخازن بخش كوهپايه با هزينه 2 ميليارد و 500 ميليون ريال به عنوان تعدادي از طرح‌هاي شركت آب و فاضلاب استان اصفهان در بخش تامين، انتقال و توزيع آب نام برد.
مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: يكي از طرح‌هاي مهم كه در هفته دولت سال جاري به بهره‌برداري مي‌رسد طرح انتقال آب به شهر جندق از چاه جديد است كه 2 ميليارد و 200 ميليون ريال هزينه در برداشته و با بهره‌برداري از آن مردم اين شهر كويري طعم آب آشاميدني شيرين را خواهند چشيد.

وي ادامه داد: در بخش فاضلاب نيز طرح شبكه جمع‌آوري فاضلاب محله سعادت‌آباد شهر فلاورجان با هزينه 4 ميليارد و 500 ميليون ريال به بهره‌برداري مي‌رسد. اميني افزود: در اين طرح 5 هزار و 654 متر لوله پلي اتيلن با قطرهاي 250، 300 و 400 ميلي‌متر اجرا شده است.
 اميني در بخش ديگري از سخنانش به اجراي طرح تله‌متري و كنترل از راه دور سامانه آبرساني شهرهاي فريدونشهر و داران اشاره كرد و گفت: اين طرح‌ها با هدف جلوگيري از هدر رفت آب به دليل سرريز مخازن، پيشگيري از وارد آمدن خسارت به مشتركان، مديريت بر خطوط انتقال و مخازن آب، حضور به موقع و رفع حوادث با هزينه‌اي افزون بر يك‌ميليارد و 750 ميليون ريال اجرا شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد