hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > کهکشان تبریز

کهکشان تبریز

احسان حاج صفی، مدافع تیم ملی سرانجام به عنوان یکی از مهم‌ترین خریدهای این فصل با تراکتورسازی قرارداد امضا کرد.

حاج صفی بعد از مذاکرات فشرده با مالک تراکتورسازی در شهر استانبول سرانجام با تراکتوری ها برای ادامه کار به توافق رسید. این در حالی است که او 3 روز پیش با گذاشتن یک استوری با پیراهن تراکتورسازی، خبر از این انتقال مهم داد که در نهایت روز گذشته قطعی شد.او که از بازیکنان موفق ایران در یک دهه گذشته محسوب می شود، سومین بازیکن با سابقه بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی است که پیراهن تراکتور را بر تن خواهد کرد. حاج صفی با توانایی بازی در پست‌های دفاع چپ، هافبک وسط و وینگر در شرایطی از فوتبال اروپا به ایران باز خواهد گشت که تیم فوتبال سپاهان نیز به دنبال استخدام وی بود اما با توجه به مذاکرات زنوزی، مالک تراکتور با مدیران المپیاکوس سرانجام حاج صفی تراکتور را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد.
رضایتنامه 500 هزار دلاری
حاج صفی در حالی به تراکتور پیوست که سپاهان هم در صدد بازگرداندن ستاره سابقش به این تیم بود. مسعود تابش، مدیرعامل سپاهان در خصوص ناکامی این تیم برای جذب حاج‌صفی می‌گوید:« باشگاه المپیاکوس ۵۰۰ هزار یورو برای احسان حاج‌صفی می خواهد که این رقم نزدیک به ۷ میلیارد تومان می شود و با توجه به در دسترس نبودن ارز دولتی، نمی توانیم این مبلغ را پرداخت کنیم زیرا خود احسان نیز قیمتی برای قراردادش می‌خواهد و باشگاه هم مجوزی برای خرید ارز در این زمینه ندارد.» سپاهان در حالی برای جذب حاج‌صفی ناکام ماند که ظاهرا زنوزی مالک متمول تراکتورسازی حدود 5/6 میلیارد تومان برای گرفتن رضایت‌نامه حاج‌صفی هزینه کرده و گفته می‌شود 6 میلیارد هم به این بازیکن خواهد داد. با این شرایط حاج‌صفی و با توجه به هزینه‌ای که تراکتورسازی برای جذب حاج‌صفی کرده است، او را باید گران‌ترین بازیکن لیگ بدانیم.
رضاییان هم می‌آید؟

بعد از آمدن حاج صفی حالا رامین رضاییان هم که پیش‌بینی می‌شد با درخشش و حضور در ترکیب تیم ملی در جام جهانی روسیه یک انتقال جذاب اروپایی دیگر را پیش روی خود ببیند، اکنون در آستانه بازگشت به فوتبال ایران قرار دارد. تراکتورسازی که بعد از ورود به بخش خصوصی در اختیار زنوزی قرار گرفته، بعد از جذب جان توشاک روی نیمکت خود و بعد از مسعود شجاعی و اشکان دژآگه، اکنون بعد از جذب حاج صفی چشم به رامین رضاییان دوخته تا جناح راست خود را به این بازیکن بسپارد و پروژه کهکشانی سازی خود را تکمیل کند.
بازگشت به فوتبال ایران و این‌بار تجربه حضور در تراکتورسازی می‌تواند یک چالش هیجان‌انگیز برای رضاییان باشد. تیمی که زنوزی به عنوان مالک متمول آن قصد دارد تیمی کهکشانی را برای تی‌تی‌ها ترتیب ببیند و آنها را بر قلعه افتخار فوتبال ایران بنشاند. حضور مسعود شجاعی، حاج‌صفی و اشکان دژآگه در این تیم باعث می‌شود تا خبر حضور رامین رضاییان دیگر در حد شایعه نباشد و بتوان آن را تا حد زیادی پذیرفت. تراکتورسازی امسال در هر پست بازیکنان باکیفیتی دارد و بدون شک آنها با این پتانسیل یکی از مدعیان جدی قهرمانی خواهند بود. هواداران تراکتور هم بی‌صبرانه منتظرند تا برای اولین بار قهرمانی تیم‌شان را در لیگ برتر ببینند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد