hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > گاز مایع در استان کرمان از نیمه شهریورماه صرفا با کارت بانکی توزیع می‌شود

گاز مایع در استان کرمان از نیمه شهریورماه صرفا با کارت بانکی توزیع می‌شود

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: از نیمه شهریورماه توزیع گاز مایع در استان کرمان تنها با کارت بانکی انجام می‌شود.

سیدباقر نورالدینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و تبریک هفته دولت اظهار داشت: در راستای دولت الکترونیک در استان توزیع فرآوردهای نفتی در استان کرمان اخیرا بر بستر الکترونیکی و توسط کارت بانکی انجام می‌شود.

وی با اشاره به حذف کالابرگ فرآوردهای نفتی در کشور گفت: توزیع گاز مایع به صورت الکترونیک در کشور از خیلی وقت پیش آغاز شده و در گام نخست این طرح در دو استان ایلام و کرمانشاه به صورت پایلوت انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان با بیان اینکه از 20 مرداد ماه توزیع الکترونیک گاز مایع در استان کرمان کلید خورده است افزود: تمامی تجهیزات و زیرساخت‌های اجرا این طرح در استان کرمان فراهم است.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح گفت: حذف کالابرگ، بهره‌مندی مصرف کنندگان واقعی از کپسول گاز مایع، توزیع آسان و با قیمت مصوب از جمله اهداف اجرای این طرح است.

نورالدینی با ابراز امیدواری از اینکه با اجرای این طرح دیگر شاهد مشکلاتی را عموما در فصل سرما داشتیم نباشیم افزود: مردم بدانند که الکترونیکی شدن توزیع گاز مایع به مفهوم سهمیه‌بندی نیست.

وی با اشاره به کمبود ظاهری کپسول گاز در برخی مناطق گفت: کمبود کپسول گاز مقطعی بوده و دلیل آن به واسطه افزایش تقاضا و تصور اشتباه مردم در سهمیه بندی گاز مایع است.  

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان با بیان اینکه در ماه گذشته بیشتر از سابق توزیع گاز مایع در برخی مناطق داشتیم و با پیگیری که انجام شده در حال حاضر مشکل خاصی نداریم افزود: در ابتدای شروع یک طرح گاهی با حجم زیادی از تقاضا روبه‌رو می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه توزیع الکترونیک سیلندر گاز در مناطقی انجام می‌شود که فاقد گاز طبیعی هستند و با ثبت نام در سامانه و ثبت اطلاعات خود در صورت تایید سهمیه سیلندر گاز مایع بر روی کارت بانکی آنها ثبت می‌شود گفت: تمامی کسانی که در مناطق فاقد گاز طبیعی هستند هر چه سریع‌تر باید در سامانه ثبت نام کنند.

نورالدینی با بیان اینکه از نیمه شهریور این طرح اجرایی شده و سیلندر گاز مایع تنها به کسانی تعلق می‌گیرد که در سامانه ثبت نام کرده باشند گفت: از نیمه شهریور بدون کارت بانکی راهی برای دریافت سیلندر گاز مایع وجود ندارند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد