hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بستری ۴۶بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل / ۵۰ نفر ترخیص شدند

بستری ۴۶بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل / ۵۰ نفر ترخیص شدند

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بستری ۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان اردبیل خبر داد.
دکتر شهرام حبیب زاده  عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۶ بیمار در مراکز درمانی استان بستری و خوشبختانه ۵۰ نفر با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
وی با بیان اینکه آمار ۲۴ ساعت گذشته نسبت به گروزه‌ای اخیر افزایش داشته، مطرح کرد: از تعداد بیماران بستری طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ نفر از اردبیل، ۵ نفر پارس آباد، ۷ نفر مشگین شهر و ۴ نفر از گرمی گزارش شده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه آمار ابتلاء به بیماری کرونا دائماً در حال نوسان است اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۲۷۸ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۶۱ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند و گفتنی است تعداد کل بستری‌ها نسبت به هفته گذشته کاهش چشمگیری داشته و امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم همچنان شاهد کاهش این آمار باشیم.
دکتر حبیب زاده گفت: متأسفانه ۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا فوت کرده‌اند، توصیه‌ای که به هم استانی‌ها داریم پایبندی به رعایت موارد بهداشتی برای کاهش آمار ابتلاء است و این امر جز با مشارکت جدی فعالان رسانه و فضای مجازی در بحث فرهنگسازی و جدیت دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در بحث بازدید از اماکن عمومی میسر نخواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد