hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > 4 نفر در حوادث ترافیکی قم جان باختند

4 نفر در حوادث ترافیکی قم جان باختند

رئیس مرکز اورژانس 115 قم گفت: براثر حوادث ترافیکی که در 19 مرداد ماه رخ داد منجر به جان باختن 4 نفر شد.
به گزارش رویداد ایران_قم،محمد شهیدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در هفته گذشته ۶ هزار و ۷۲۷ تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ قم برقرار و منجر به انجام یک هزار و ۸۷۰ ماموریت شده است، اظهار کرد: هفته گذشته هزار و ۷۴۵ مصدوم و بیمار توسط کارشناسان اورژانس به مراکز درمانی منتقل‌شده‌است.
 وی اضافه کرد: در این مدت ۴۷۶ تصادف منجر به جرح و فوتی در استان قم رخ داد که ۳۶۱ حادثه در داخل شهر و ۱۱۵ حادثه در جاده رخ‌داده است.
 شهیدی با بیان این‌که در این حوادث ۴۷۶ نفر مصدوم شدند و چهار نفر فوت کردند،گفت: ۳۲۲ مصدوم به علت شدت جراحات وارده به مراکز درمانی منتقل و ۱۵۴ مصدوم نیز در محل حادثه درمان شدند.
 وی خاطرنشان کرد: هفته گذشته بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم با انجام یک ماموریت،‌ یکی از مصدومان حوادث ترافیکی که حال وی وخیم گزارش‌شده بود را به بیمارستان شهید بهشتی منتقل کرد.
رئیس مرکز اورژانش 115 قم به حوادث ترافیکی منجر به فوت اشاره و بیان کرد:19 مردادماه تصادف ۲ خودروی سنگین ۲ کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت که در این حادثه ۲ نفر آقا حدودا ۲۳ و ۵۴ ساله در دم جان باختند.
 وی با اشاره به حادثه دیگری در 19 مردادماه در محور کهک- ورجان به سمت روستای صرم ربیان کرد: این حادثه موجب جان باختن یک آقا و یک خانم هر ۲ حدودا ۳۰ ساله شد.
شهیدی خاطرنشان کرد: این حادثه باعث مصدوم شدن سه نفر دیگر شد که مصدومان پس از دریافت اقدامات درمانی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به مرکز درمانی منتقل شدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد