hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > امسال سال کمک به اصحاب فرهنگ و هنر است

امسال سال کمک به اصحاب فرهنگ و هنر است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: امسال سال کمک به اصحاب فرهنگ و هنر، توجه به معیشت هنرمندان و رونق تولید است.

مشهد رویداد ایران-جعفر مروارید در جلسه تودیع و تکریم رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد افزود: سال جدید به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در فضای حقیقی نیست، ضمن توسعه این فعالیتها در فضای مجازی، امسال باید در بحث معیشت اصحاب فرهنگ و هنر اقدامات جدی انجام داد و جذب حداکثری تسهیلات را پیگیری و محقق کرد.

وی با اشاره به ثبت نام حداکثری اصحاب فرهنگ و هنر در سامانه کارا اظهار داشت: در سامانه کارا بعد از تهران بیشترین جذب را استان خراسان رضوی داشته است و باید با پیگیری های مجدانه این تسهیلات جذب شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد گفت: خوشبختانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد دو سال موفق را با مدیریت جناب استادی پشت سر گذاشت، در ابتدای کار آقای استادی، میز خدمت این اداره کل در ارشاد مشهد ایجاد شد که گرچه فعالیت مضاعفی برای این اداره بود اما به خوبی توانستند این دو وظیفه را در کنار هم به پیش ببرند.

وی افزود: فعالیتهای فوق برنامه و ویژه رویدادهای فرهنگی هنری که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مدیریت می شد، بر غنای این فعالیتها افزود. ارتباط خوبی این مدیریت با نهادهای ارزشی برقرار کرد و با نهادینه شدن نظارت ها، ضعف در این قسمت نیز تا حدود بسیار زیادی از بین رفت.

مروارید با اشاره به حذف ساختار ادارات ارشاد شهرستان در مراکز استانها گفت: طبق مصوبه وزارت ارشاد، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها در مراکز استانها حذف شد، اما با پیگیری های انجام شده این اداره به فعالیت خود ادامه داد و اکنون نیز به صورت نماینده مدیر کل فعالیت خواهد کرد.

در این جلسه از زحمات محمد جواد استادی به عنوان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد تقدیر و جلیل سروری به عنوان نماینده مدیر کل در شهرستان مشهد منصوب شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد