hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > نیروهای آمریکایی هر روز در عراق شاهد بخشی از انتقام-سخت هستند

نیروهای آمریکایی هر روز در عراق شاهد بخشی از انتقام-سخت هستند

سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء در پیامی به اولین همایش لشکر فاطمیون گفت: نیروهای آمریکایی بخشی از انتقام سخت خون شهید حاج قاسم سلیمانی را هر روز توسط برادران عراقی شما شاهد هستند.

مشهد رویداد امروز-نصر الشمری در اولین همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون افغانستان که در صحن امام حسن مجتبی(ع) حرم مطهر برگزار شد، در پیامی تصویری بیان کرد: از طرف برادران شما در عراق اعلام می کنم ما در کنارتان هستیم و شما را مجاهدانی بایقین و دارای بصیرتی راسخ یافتیم و شجاعت شما غیرقابل انکار است.

وی در این پیام تصویری با اشاره به اینکه پرچم مقاومت برافراشته و مستحکم است، بیان کرد: مسیر دنبال می‌شود زیرا فرماندهان شهید و پرافتخار اسلام همچون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی آن را دنبال کردند و این انتهای راه نیست و نهایت این راه پیروزی است و به تمامی اهداف می‌رسیم و هیچ هدفی بالاتر از تشکیل دولت صاحب‌الزمان نیست. در این فرصت از سوی تمام گروه‌های اسلامی و مقاومت عراق از شما تقدیر می‌کنم، زیرا خون‌های گرانقدری در این راه تقدیم کردید و شجاعتی حیدری نشان دادید.

سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء عراق تصریح کرد: ای مجاهدان صبور ما به شما افتخار می‌کنیم و در مسیری که شما بودید ما در کنار شما بودیم و احساس می‌کنیم با شما یکی هستیم و فاصله‌ای با شما نداریم و هدف ما و شما یکی است و آن نابودی استکبار و مستکبران است. هدف امروز ما پیروزی در اینجا و آنجا نیست، بلکه هدف نابودی کامل اسرائیل و اخراج آمریکا و متحدانش است.

الشمری ادامه داد: ترور بزدلانه شهید حاج قاسم سلیمانی مسائل زیادی را نشان داد؛ نیروهای آمریکایی بخشی از این انتقام سخت را هر روز توسط برادران عراقی شما شاهد هستند؛ برادران شما تکبر آمریکا را به حقارت کشاندند، اما این ایثارگری جز با پشتیبانی حاج قاسم و رهبر معظم انقلاب میسر نبود.

وی با بیان اینکه مبارزان، مبارزه با آمریکا را ادامه می‌دهند و هیچ قدرتی نمی‌تواند آنها را شکست دهد، گفت: مستکبران امروز جنگ نرم را راه انداخته و البته این جنگ برخی فرومایگان را فریب داد، اما در مقابل خود مستکبران را بارها فریفته است زیرا زمینی که زیر پایشان می‌جوشد را نمی‌بینند.

سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء عراق متذکر شد: پیروزی بزرگ نزدیک است؛ آمریکا حزب شیطان است و شکست‌ها نشانه‌ای جز شکست اسرائیل ندارد و افزایش فشار و عربده‌های دشمن عامل پیروزی بزرگ مجاهدان است و این از حملات سنگین دشمن به محور مقاومت مشخص است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد