hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دستگیری عوامل دسته جمعی بلوار مصطفی امامی کرمانشاه

دستگیری عوامل دسته جمعی بلوار مصطفی امامی کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری عوامل اصلی نزاع دسته جمعی خیابان مصطفی امامی کرمانشاه خبرداد.
شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت : چند روز پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن تعدادی از اراذل و اوباش به مغازه‌ای در یکی از خیابان‌های کرمانشاه حمله ور شده و ضمن وارد کردن خساراتی به مغازه، صاحب مغازه را نیز به شدت مجروح کردند
او گفت : از آنجایی پس از انتشار گسترده این فیلم در فضای مجازی، نگرانی شهروندان را به دنبال داشت، لذا پیگیری سریع آن را در دستور کار قرار دادیم.
دادستان کرمانشاه افزود: هرچند که تعدادی از این اراذل و اوباش در همان ساعات اولیه پس از وقوع درگیری دستگیر شدند، اما تلاش‌ها برای دستگیری عوامل اصلی که متواری شده بودند، به سرعت آغاز شد.
او ادامه داد: خوشبختانه پس از چند روز کار اطلاعاتی ضابطین دستگاه قضایی، عوامل اصلی درگیری که دو نفر بودند را در مخفیگاهشان در روستای نزدیک به مرکز استان شناسایی و دستگیر کردند.
 دادستان کرمانشاه،گفت: متهمین"اختلاف بر سر پارک خودرو" را علت اصلی وقوع این درگیری اعلام کرده اند.
او افزود: دستگاه قضایی با اراذل و اوباش و مخلین نظم و امنیت جامعه برخورد قاطعی خواهد داشت .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
  1. امیر
    25 شهریور 1399 23:43
    اولا اون صاحب مغازه ایی که انقد ازش حمایت میکنین خودش بارها حمله وحشیانه کرده بعدشم اون دو عامل اصلی که میگین یکیشون که اصلا چیزی دستش نبوده و بعنوان میانجی رفته که صاحب مغازه با میله میزنه بهش بعدشم کجا مخفی شدن و فراری تو باغ خودش رفته سر بزنه که همه هم اونجا رو بلد بودن ادم فراری نمیره جایی که همه بلدن...بعدشم انقد جو ندیدن انگار که قتل و تیراندازی شده روزی هزار بار جنگ تیراندازی و قتل اتفاق میفته نمیدونم چرا انقد زوم کردین رو این مورد