hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > نقش اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی بر تاروپود فرش مددجویان

نقش اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی بر تاروپود فرش مددجویان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان ظرفیت سنجی، آموزش مهارت‌های شغلی، تأمین ابزار و تجهیزات، تأمین مواد اولیه مناسب، خدمات فنی و تأمین بازار فروش را از ظرفیت‌های اتحادیه و شرکت‌های تعاونی صنایع‌دستی برشمرد و گفت: اتحادیه و شرکت‌های تعاونی بر تاروپود فرش مددجویان نقش‌آفرینی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد، علیرضا خدابنده، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر اینکه، تسهیلات اشتغال‌زایی به‌تنهایی منجر به اشتغال نمی‌شود، خاطرنشان کرد: طرح‌های قالیبافی درگذر زمان دچار وقفه و رکود می‌شود که نیاز به حمایت و مشاوره و تسهیلات مجدد و تأمین بازار فروش دارد.
 
وی ظرفیت سنجی، آموزش مهارت‌های شغلی، تأمین ابزار و تجهیزات، تأمین مواد اولیه مناسب و خدمات فنی و تأمین بازار فروش را از ظرفیت‌های اتحادیه و شرکت‌های تعاونی صنایع‌دستی برشمرد و گفت: اتحادیه و شرکت‌های تعاونی بر تاروپود فرش مددجویان نقش‌آفرینی می‌کنند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان از پیش‌بینی ۳۴۷۵ فرصت شغلی برای مددجویان و کارجویان در سال جاری خبر داد و گفت: این تعداد طرح بااعتبار ۱۰۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان در نظر گرفته‌شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد