hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش مبلغ یارانه استان خراسان رضوی در طرح تابستانه کتاب ۹۹

افزایش مبلغ یارانه استان خراسان رضوی در طرح تابستانه کتاب ۹۹

باپیگیری اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی خراسان رضوی مبلغ یارانه استان درطرح تابستانه کتاب افزایش یافت

مشهد رویداد ایران-باتوجه به استقبال علاقمندان به کتاب درطرح تابستانه کتاب درخراسان رضوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی بادرخواست اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی نسبت به افزایش مبلغ یارانه کتابفروشی ها موافقت وبه سرانه کتابفروشی ها اضافه کرد. 

تحفه گر درحاشیه بازدید از کتایفروشی هایی که طرح تابستانه کتاب را اجرا می کنند این خبر را عنوان کرد وگفت 

باتوجه به استقبال خوب علاقمندان به کتاب درچهار روزاول طرح این اداره کل درخواست افزایش یارانه کتابفروشی هارااز معاونت فرهنگی وزارت نمود که با موافقت معاونت یارانه کتاب این استان افزایش یافت.

وی افزود:درچهارروز نخست طرح فروش تعداد ۱۶۴۹۶ جلد کتاب در طرح تابستانه کتاب در استان خراسان رضوی راشاهد بودیم که روند روبه رشدی را نشان می دهد.

در پنجمین روز از اجرای طرح تابستانه کتاب ۹۹ معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی بهمراه علیرضا سفیدیان مشاور اجرایی معاونت  و شانه چی سرپرست اداره چاپ در ادامه نظارت بر نحوه اجرای طرح تابستانه کتاب در مشهد از کتابفروشی های قلم ، و کارنا بازدید بعمل آورد.

همچنین درچهار روز نخست اجرای طرح تابستانه کتاب در استان خراسان رضوی تاکنون ۷۵ کتابفروشی فروش کتاب داشته اند که از این تعداد ۵۹ کتابفروشی مربوط به مشهد و ۱۶ کتابفروشی مربوط به شهرستانها میباشد. 

تعداد ۱۶۴۹۶ جلد   کتاب تاکنون در کتابفروشی های استان بفروش رسیده است همچنین از کل یارانه اختصاص یافته تا امروز مبلغ ۱۰۳۵۳۳۹۵۰۴ ریال آن مصرف شده است،کل فروش استان در چهار روز نخست اجرای طرح مبلغ ۵۶۳۱۰۹۲۳۹۲ریال بوده است که بیشترین فروش را کتابفروشی آبان از شهر مقدس مشهد با مبلغ ۷۵۰۶۷۵۵۹۷ریال داشته است.

طرح تابستانه کتاب سال جاری از ۱۸مرداد آغاز و تا ۳۰ مرداد ادامه خواهد داشت و بجهت استقبال اهالی فرهنگ و کتاب از این طرح یارانه برخی   به اتمام رسیده بود که با حمایت معاونت فرهنگی وزارت امروز نسبت به افزایش آن اقدام شد. لذا کلیه علاقه مندان میتوانند نسبت به خرید کتب مورد نظر خود از طریق  سفارش غیر حضوری ویا مراجعه به کتابفروشی ها منتخب کتب مورد نظر خود را خریداری نمایند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد