hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش نرخ کرایه تاکسی در شیراز تخلف است/ کورسی ۸۰۰ تومان

افزایش نرخ کرایه تاکسی در شیراز تخلف است/ کورسی ۸۰۰ تومان

 رییس سازمان تاکسیرانی شیراز با بیان اینکه هنوز قیمت جدید کرایه تاکسی اعلام نشده است گفت: نرخ کرایه تاکسی در شیراز هیچ تغییری نکرده و دریافت هرگونه وجه مازاد تخلف محسوب می شود.
پس از دریافت گزارشات مردمی در خصوص دریافت کرایه ۱۲۰۰ تومانی و ۱۵۰۰ تومانی توسط برخی از رانندگان به ازای هر کورس، مدیر سازمان تاکسیرانی شیراز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هر گونه افزایش کرایه تاکسی در شیراز، غیر قانونی است و همچنان نرخ کرایه به ازای هر کورس ۸۰۰ تومان است.
مسعود حسن شاهی با بیان اینکه طرح پیشنهادی سازمان تاکسیرانی پس از تأیید شورای اسلامی شهر شیراز به فرمانداری ارسال شده است، گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته مواردی از این طرح نیاز به اصلاح دارد و مجدداً به شورا ارجاع داده شده است.
وی با اشاره به اینکه افزایش نرخ کرایه پس از تأیید فرمانداری و با نصب برچسب قیمت بر روی تاکسی‌ها صورت می‌گیرد افزود: افزایش کرایه تنها پس از تأیید قابل دریافت است و رانندگان به هیچ عنوان حق دریافت مبلغی مازاد بر کرایه معین شده را ندارند.
حسن شاهی با یادآوری اینکه در گذشته نیز کرایه ۸۰۰ تومانی به بهانه نبود پول خرد ۱,۰۰۰ تومان در هر کورس توسط رانندگان دریافت می‌شد تاکید کرد: شهروندان گرامی می‌توانند با اطمینان از پیگیری جدی کمیته انضباطی تاکسیرانی هرگونه تخلفی را به شماره ۱۳۷ اعلام کنند.
وی با بیان اینکه جلسات کمیته انضباطی بر اساس درخواست شاکی، با حضور شهروند شاکی یا بدون حضور وی بصورت جدی برگزار می‌شود افزود: متأسفانه بسیاری از شهروندان در این مواقع اقدام به گزارش تخلفات نمی‌کنند و همین امر به عادی سازی تخلف کمک می‌کند.
حسن شاهی با تاکید بر این نکته که اصلی ترین بازرسان این سازمان خود شهروندان هستند تصریح کرد: سامانه ۱۳۷ بصورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد