hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > خوزستان در محاصره استان‌های قرمز

خوزستان در محاصره استان‌های قرمز

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه وضعیت کرونا در خوزستان شکننده است، گفت: اعلام وضعیت سفید یا زرد در استان خوزستان، نشانه پایان بحران کرونا نیست.
 فرهاد ابول‌نژادیان امروز (۲۱ مردادماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه روند کاهشی بیماران مبتلا به کرونا در روزهای گذشته ادامه داشته است ولی اعلام وضعیت سفید یا زرد در استان خوزستان، نشانه پایان بحران کرونا نیست.
به گزارش ایسنا، وی افزود: این وضعیت بسیار شکننده است و نگران این موضوع هستیم که اعلام خارج شدن استان خوزستان از وضعیت قرمز و هشدار؛ باعث کمتر شدن رعایت پروتکل‌های بهداشتی شود و دوباره درگیر پیک سنگین‌تر کرونا شویم.
ابول‌نژادیان بیان کرد: ۲۶ استان کشور از جمله تمامی استان‌های همجوار با خوزستان، در وضعیت قرمز و هشدار هستند و از مردم درخواست می‌کنیم از سفر به این استان‌ها، جداً خودداری کنند و بیماری را برای خود و خانواده به ارمغان نیاورند.
وی گفت: اگر بخواهیم در وضعیت سفید بمانیم، راهی به جز رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، عدم حضور در تجمعات، رعایت فاصله فیزیکی و شستن دست‌ها نداریم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: بر اساس اعلام آخرین وضعیت بیماری در استان خوزستان، شهرهای بهبهان و آغاجاری در وضعیت قرمز هستند و از مردم این شهرها می‌خواهیم پروتکل‌های بهداشتی را با حساسیت و جدیت بیشتری رعایت کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد