hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تردد در پارک جنگلی " النگدره"، "ناهارخوران" و منطقه " هزارپیچ" همچنان ممنوع است

تردد در پارک جنگلی " النگدره"، "ناهارخوران" و منطقه " هزارپیچ" همچنان ممنوع است

ایستگاه کنترل تردد محور ناهارخوران برای جلوگیری از پارک خودروها و عدم استفاده مسافران و گردشگران برای اتراق در این محور با توجه به مشکلات ترافیکی که به وجود آورده بود، جابه جا شد اما همچنان استفاده از این تفرجگاه ممنوع است.

 از زمانی که مرکز استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت حضور مردم در تفرجگاه‌ها از جمله ناهارخوران، النگدره و هزارپیچ ممنوع شده است.

برای اینکه بتوان مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا را اجرایی کرد ایستگاه کنترل تردد در محور ناهارخوران، محدوده " سیدمسعود" برپا شد که مشکلات ترافیکی زیادی برای شهروندان و ساکنان این منطقه به وجود آورد.

فرماندار گرگان روز یکشنبه ( 19 مرداد) اعلام کرد که این ایستگاه کمی جابه‌جا شده و به بریدگی " باباطاهر" منتقل می‌شود. با اینحال در فضای مجازی بازگشایی محور ناهارخوران و رفع محدودیت و ممنوعیت در این منطقه گردشگری مطرح شد که فرماندار گرگان آن را رد کرده و گفته تا اطلاع ثانوی مصوبه قبلی ستاد کرونا برای عدم حضور و تردد مسافران و گردشگران در تفرجگاه‌های گرگان از جمله ناهارخوران ادامه خواهدداشت.

محمد حمیدی در این باره گفت: به دلیل ترافیک سنگین بریدگی سید مسعود و مشکلات ترافیکی که برای ساکنان جنوب شهرایجاد شده بود، ایستگاه کنترل تردد در محور ناهارخوران جابه‌جا شد.

وی افزود: برهمین اساس از روز گذشته ( 20 مرداد) این ایستگاه از پل سیدمسعود به بریدگی باباطاهر منتقل شده است.

فرماندار گرگان تأکید کرد: این تصمیم برای انتقال ترافیک به بالای پل سیدمسعود اتخاذ شده تا ساکنین این محدوده راحت‌تر تردد کنند. با اینحال پارک کردن و نشستن در پیاده‌رو محور ناهارخوران اکیداً ممنوع بوده و خودروهای پارک شده از پل سیدمسعود به بالا جریمه با جرثقیل به پارکینگ حمل خواهند شد.

به گفته وی تردد در جنگل النگدره و هزارپیچ نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

حمیدی گفته بود که احتمال دارد وضعیت شهرستان گرگان از بیستم مرداد ( روز گذشته) از حالت قرمز خارج شده و به شرایط زرد برسد اما از روز گذشته بار دیگر تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان افزایش یافته است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد