hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فاز نخست متروی کرج باید هرچه زودتر افتتاح شود/سایه گرانی بر پروژه

فاز نخست متروی کرج باید هرچه زودتر افتتاح شود/سایه گرانی بر پروژه

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت‌های فرسوده شورای شهر کرج با اشاره به افزایش قیمت، گفت: فاز نخست متروی کرج باید هرچه زودتر افتتاح شود.

احد رسولی در کارگروه فنی و اجرایی مترو، اظهار کرد: بخشی از کُندی پروژه مربوط به تداخل با احداث لوله انتقال آب از سد طالقان به تهران بود که با انجام مذاکرات لازم و تغییر در خط پروژه، این مانع مرتفع شده و زمینه برای سرعت دهی به انجام کارها فراهم شده است.

وی افزود: متأسفانه یکی از مشکلات مبتلابه متروی کرج در برهه‌هایی که برای تکمیل آن تلاش شده، بحث افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و نرخ ارز بوده است که اکنون بار دیگر درگیر آن شده ایم و افزایش قیمت‌ها از هیچ منطق و اصولی پیروی نمی‌کند، لذا نباید اجازه بدهیم که این سناریو ادامه دار شود و به هر قیمت که شده، باید فاز نخست را سریعاً وارد خط بهره برداری نمائیم.

عضو شورای شهر کرج گفت: مترو گزینه‌ای سازگار با محیط زیست است که از بار ترافیک و مشکلات شهری می کاهد و به شهروندان اجازه سفرهای ارزان و سریع در مقاصد درون شهری را می‌دهد، متأسفانه وقفه ایجاد شده در بهره برداری از مترو به عامل نارضایتی شهروندان و مطالبه گری رسانه‌ها تبدیل شده و نباید اجازه دهیم بار دیگر حرف ما درباره قطار شهری دو تا شود.

رسولی گفت: اینکه کشور طی ماه‌های اخیر درگیر کرونا شده، قیمت‌ها افزایش یافته و برخی موانع اجرایی دیگر گرچه قابل قبول است اما نباید بر عزم و اراده شهردار کرج و مدیران مربوطه بر تکمیل فاز نخست تا پایان سال جاری تأثیر بگذارد، باید همه پای کار بیاییم و با برگزاری مستمر جلسات و انجام آسیب شناسی، موانع را مرتفع کرده و به وعده خود عمل نمائیم، مردم دیگر عذر و بهانه‌ای را نمی‌پذیرند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد