hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گیلان| افزایش فضای آموزشی دانشگاه گیلان تا سقف 20 هزار مترمربع

گیلان| افزایش فضای آموزشی دانشگاه گیلان تا سقف 20 هزار مترمربع

رئیس دانشگاه گیلان‌ گفت:‌ خیران نقش گسترده‌ای در اجرای انواع پروژه‌های عمرانی و یا تجهیز آزمایشگاه‌های دانشگاه گیلان دارند.


احمد رضی اظهار داشت:‌ حضور فعال و مشارکت خیران دانشگاه ساز در اجرای پروژه‌های عمرانی دانشگاه گیلان نظیر احداث ساختمان دانشکده‌ها،‌ تجهیز آزمایشگاه‌ها و مواردی از این قبیل بسیار گسترده و چشمگیر است.

رئیس دانشگاه گیلان از اضافه شدن فضای آموزشی این دانشگاه تا سقف 20 هزار مترمربع در سال‌های اخیر خبر داد و افزود:‌ افتتاح دانشکده‌هایی نظیر معماری،‌ فناوری‌های نوین،‌ ساختمان‌های کلاس‌های آموزشی و دیگر پروژه‌های در دست اجرا از جمله اقدامات عمرانی انجام‌شده است. رضی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 27 هزار مترمربع فضای آموزشی در دانشگاه گیلان در حال ساخت است تصریح کرد:‌ این طرح‌ها شامل پروژه‌های بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف می‌شوند که با پیشرفت فیزیکی مختلف از 20 تا 95 درصد در حال آماده شدن و تکمیل هستند.

او طرح‌های مورد بهره‌برداری قرارگرفته دانشگاه گیلان را نیز برشمرد و ابراز داشت:‌ اتمام ساختمان تربیت‌بدنی و فوق‌برنامه،‌ دو طبقه از ساختمان دانشکده کشاورزی،‌ یک بلوک خوابگاه دختران به ظرفیت 220 نفر و محوطه‌سازی دانشکده معماری از جمله این پروژه‌ها هستند. رئیس دانشگاه گیلان نقش خیران دانشگاه ساز را در اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای دانشگاه گیلان بسیار مهم تلقی کرد و گفت:‌ آزمایشگاه مرکزی با زیربنای 2 هزار و 700 مترمربع و احداث ساختمان مرکز کامپیوتر دانشگاه از جمله طرح‌هایی است که با مشارکت خیران در حال احداث است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد