hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مشارکت کارکنان شرکت توزیع برق استان سمنان در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه

مشارکت کارکنان شرکت توزیع برق استان سمنان در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه

کارکنان شرکت توزیع برق استان سمنان در یک اقدام خداپسندانه و نوع دوستانه، در رزمایش همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان، مشارکت کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع برق استان با عنوان این مطلب گفت: در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری، مبنی بر طرح کمک مواسات به اقشار نیازمند و آسیب پذیر، کارکنان این شرکت در لبیک به این فرمان و در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه، بخشی از حقوق خود را به این امر اختصاص دادند.

حمید نظری افزود: از محل کمک های کارکنان این شرکت که بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال می باشد، ۲۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی شامل؛ برنج، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه، نخود، قند، ماسک و مواد ضدعفونی تهیه گردیده و به مناسبت دهه امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم، در بین افراد نیازمند توزیع شد.

وی اضافه کرد: در راستای این رزمایش، با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج شرکت توزیع برق استان، این بسته های معیشتی و بهداشتی در اختیار اقشار آسیب پذیر قرار گرفت.

نظری تصریح کرد: در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان و از محل کمک های نقدی همکاران این شرکت، حدود ۲۰۰ میلیون ریال جمع آوری و بسته های معیشتی تهیه و به هموطنان نیازمند ارائه شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد