hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آیا فیلم همزیستی یوزپلنگ‌ها با یک جنگلبان مربوط به مازندران است؟

آیا فیلم همزیستی یوزپلنگ‌ها با یک جنگلبان مربوط به مازندران است؟

اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد فیلم همزیستی یک جنگلبان با چند یوزپلنگ که در فضای مجازی منتشر شده مربوط به مازندران نیست.
کامیار ولی پور مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران انتشار فیلمی از یک جنگلبان که همزیستی مسالمت‌آمیزی با چند یوزپلنگ دارد و در برخی صفحه‌های اجتماعی به مازندران نسبت داده شده را تکذیب کرد.

او افزود: چنین موردی در مازندران نداریم و این ویدئو هم نه تنها ارتباطی به مازندران ندارد، بلکه از شواهد پیداست مربوط به ایران هم نیست.

ولی پور گفت: در گوشه‌ای از فیلم لوگوی یک مجموعه خارجی دیده می‌شود که به نظر می‌رسد متعلق به صفحه‌ای مرتبط با حیوانات است.
او افزود: از رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای و به ویژه کاربران فضای مجازی انتظار داریم که تا پیش از اطمینان نسبت به درستی محتوایی که در فضای مجازی مشاهده می‌کنند، اقدام به انتشار آن نکنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه این موضوع متأسفانه هر چند وقت یک بار به اشکال مختلف در فضای مجازی دیده می‌شود، گفت: این رفتار‌ها عمدتا برای جذب مخاطب انجام می‌شود که نتیجه‌ای جز ایجاد نگرانی بین دوستداران محیط زیست و تخریب سازمان حفاظت محیط زیست ندارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد