hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تقدیر از عکاسان خبری استان قم توسط انجمن عکس بسیج هنرمندان

تقدیر از عکاسان خبری استان قم توسط انجمن عکس بسیج هنرمندان

مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان استان قم گفت: عکاسان خبری استان قم در آستانه روز خبرنگار با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و مسئول مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم تقدیر شدند.


به گزارش رویداد ایران_قم، امیر حسامی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و میلاد امام هادی(ع) و همچنین هفته خبرنگار، انجمن عکس بسیج استان قم برای نخستین بار از عکاسان خبری فعال استان تقدیر کرد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم افزود: همواره در آستانه روز خبرنگار و ایامی که از خبرنگاران تقدیر می‌شود توجه کمتری به عکاسان خبری می‌شود و در مراسم‌های تقدیر که از سوی ادارات برگزار میشود، کمتر مورد توجه هستند.

مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان استان قم بیان کرد: با توجه به اینکه در زمینهٔ عکاسی خبری فعالیت دارم و این موضوع را درک کرده‌ام با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از عکاسان فعال استان تقدیر شد.




حسامی نژاد عنوان کرد: این مراسم با حضور سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، سید محمدحسن یزدی نژاد مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم، ابراهیم سلیمانی رئیس انجمن عکاسان قم ، محمدجواد محرابی معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد قم  و عکاسان خبری استان در دهکده تفریحی مجلل برگزار شد و هدیه نقدی و قاب عکسی زیبا از حرم امیرالمؤمنین(ع) تقدیم عکاسان شد.

وی با اشاره به برنامه‌های انجمن عکس بسیج هنرمندان استان قم بیان کرد: دهه کرامت نمایشگاه عکسی با عنوان "نشان ارادت" برپا کردیم که عکاسان خبری قم حضوری فعال در آن نمایشگاه داشتند.

مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان استان قم ادامه داد: اتحاد بسیار خوبی میان عکاسان استان قم شکل‌ گرفته است که در همه برنامه‌ها یک دل و یک‌صدا شده‌اند که الگوی بسیار خوبی برای استان‌های دیگر است.

حسامی نژاد گفت: پس از استان تهران، استان قم شاهد برگزاری بیشترین برنامه و مراسم‌های خبری است و عکاسان خبری قم نقش بسیار مؤثری در نمایش این اتفاقات خبری دارند، همچنین مسئولین و وزیران آخر هفته به شهر مقدس قم و دیدار مراجع می‌آیند که گزارش‌های تصویری آن توسط عکاسان زحمت‌کش قمی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: وجود بارگاه کریمه اهل‌بیت(ع)، مسجد مقدس جمکران و بناهای تاریخی سبب شده که عکاسان خبری قم بیشتری گزارش‌های تصویری را در خبرگزاری‌های کشور داشته باشند.
حسامی نژاد که خود از عکاسان پیشکسوت خبری قم میباشد ادامه داد: حضور بیشترین عکاس خبری در قم بعد از تهران ، وظیفه مدیران استان را در حمایت از این اهالی رسانه که با هزینه های میلیونی با خرید تجهیزات حرفه ای به عشق انعکاس اخبار مراجع و اماکن متبرکه قم میپردازند، سخت تر میکند
مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان استان قم خاطرنشان کرد: مراسم تقدیر از عکاسان استان با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی  و به همت دهکده تفریحی مجلل، دفتر آیت‌الله سیستانی در قم، بسیج هنرمندان استان قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد