hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خبرنگاران قمی پرکارترین خبرنگاران کشور هستند

خبرنگاران قمی پرکارترین خبرنگاران کشور هستند

1399/05/16 , 23:53
مدیر روابط عمومی سپاه استان قم گفت: خبرنگاران قم را شاید بتوان از پرکارترین خبرنگاران کشور دانست که فعالیت این عزیزان شایسته تقدیر و تشکر است .
به گزارش رویداد ایران_قم، سروان پاسدار سیدحسن حسینی نوده در بازدید از روزنامه سراسری رویداد ایران در قم اظهار کرد: خبرنگاران قم را شاید بتوان از معدود ترین و یا پرکارترین خبرنگاران کشور دانست که فعالیت این عزیزان شایسته تقدیر و تشکر است .
وی با بیان اینکه شهر قم بعد از پایتخت از پرخبرترین شهرهای کشور محسوب می شود، تصریح کرد: قم به لحاظ وجود اماکن مذهبی نظیر حرم حضرت فاطمه معصومه (س) ،مسجد مقدس جمکران،دفاتر بیوت مراجع عظام تقلید،حوزه‌های علمیه کشور بسیار پرخبر است.
مدیر روابط عمومی سپاه استان قم اضافه کرد: نزدیکی استان قم به پایتخت و آمد و شد مسئولین کشور به این شهر موجب شده است که همه روزه خبرنگاران قمی اخبار برنامه های زیادی را در رسانه های گوناگون انعکاس دهند که این نشان از حجم بالای فعالیت خبرنگاران قمی دارد.


وی اضافه کرد:شهر مقدس قم  از دیرباز خبرساز بوده و هست و رسانه‌های معاند و ضد انقلاب نیز به لحاظ اهمیت ویژه ای که استان قم داشته و دارد در موضوعات مختلف درصدد تخریب  چهره شهر مقدس قم بوده اند .
لذا با توجه به رسالتی که خبرنگاران و خبرگزاری ها در جهت حفظ نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی داشته‌اند این موضوع در استان قم نیز از حساسیت خاصی برخوردار بوده و لذا فعالیت اصحاب رسانه قابل ستایش است .
حسینی نوده  خاطرنشان کرد: برگزاری این نشست ها و جلسات سبب تعامل و همکاری هرچه بیشتر و بهتر سپاه استان قم با رسانه ها می شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد