hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > حوزه های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه سمنان ضد عفونی و گند زدایی شد

حوزه های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه سمنان ضد عفونی و گند زدایی شد

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمونهای سراسری از ضد عفونی حوزه های امتحانی کارشناسی ارشد و اجرای دستور العمل های بهداشتی برای حفظ سلامت داوطلبان و کادر اجرایی با توجه به شیوع ویروس کرونا خبر داد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دکتر پرویز ملک زاده با اعلام این خبر افزود : به دنبال تعویق آزمونهای مختلف به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت ،  آزمون کارشناسی ارشد در روزهای پنجشنبه ، جمعه و شنبه 16، 17 و 18 مرداد ماه سال 1399 با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود .
دکتر ملک زاده افزود: آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 99 در نوبت صبح و با حضور  چهار هزار و 307 داوطلب در پرديس شماره يك دانشگاه سمنان در دانشكده ¬هاي مهندسي برق، رياضي، آمار و علوم كامپيوتر، علوم انساني، پرديس علوم پايه و تالار اميركبير برگزار خواهد شد.
نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمونهای سراسری تاکید کرد :  دانشگاه سمنان تمام امکانات بهداشتی خود را به کار خواهد گرفت که بر اساس دستور العمل‌های بهداشتی ارسال‌شده از سوی سازمان سنجش،  این آزمون‌ها را برگزار نماید و آرامش خاطر داوطلبان و خانواده‌های آنان را جلب نماید .
دکتر ملک زاده تصریح کرد : به همین منظور ضد عفونی کامل فضاهای برگزاری آزمون قبل و بعد از برگزاری آزمون است که  با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت دانشگاه 24 ساعت قبل از برگزاری هر آزمون‌ کارشناسی ارشد انجام می شود .
نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمونهای سراسری اظهار داشت : در بخش فاصله‌گذاری اجتماعی نیز تصمیم گرفته شده است ورودی‌های اصلی دانشگاه برای رعایت این امر افزایش یابد ، ضمن اینکه تب‌سنجی افراد مشکوک در هنگام ورود داوطلبان با کمک کارشناسان بهداشت و سلامت و همکاری هلال احمر انجام خواهد شد و افراد مشکوک به بیماری کرونا در مکانی جدا از سایر داوطلبان آزمون می‌دهند .
دکتر ملک زاده گفت :  در بخش بازرسی‌های بدنی با علامتگذاری‌های که انجام شده سعی شده علاوه بر حفظ فاصله‌گذاری، دستورالعمل‌های بهداشتی نیز از سوی بازرسان رعایت شود به طوری‌که بازرسان علاوه بر استفاده از تجهیزات بهداشتی لازم شامل ماسک و ... بازرسی‌های را با استفاده از تجهیزات مخصوص انجام می دهند .
وی ادامه داد : یکی دیگر از مواردی که در نظر گرفته شده افزایش تعداد حوزه‌های امتحانی برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی داوطلبان در هنگام آزمون و افزایش درب های خروجی است تا تجمعی در حین خروج داوطلبان از محل آزمون ایجاد نشود .
نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمونهای سراسری از داوطلبان خواست : حتما در روز آزمون ماسک داشته باشند و جز کارت ورود به جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار و چند مداد، پاک‌کن  و مداد تراش هیچ وسیله اضافه دیگری (مانند موبایل ، کیف ، جزوه و ... ) با خود به همراه نیاورند چرا که امکان نگهداری از وسایل اضافی داوطلبان با توجه به بیماری کرونا به مراتب برای ما سخت‌ و دشوار است .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد